سامسونگ گلکسی فولد به خاطر مشکلات جدی فعلاً منتشر نخواهد شد

سامسونگ گلکسی فولد به خاطر مشکلات جدی فعلاً منتشر نخواهد شد

سامسونگ به این نتیجه رسیده که گوشی هوشمند گلکسی فولد آماده‎ی فروش نیست. این شرکت تاریخ انتشار را به تأخیر انداخته و گفت که منتقدین به سامسونگ نشان دادند که این دستگاه نیاز به ارتقای بیشتری دارد. 


چه اتفاقی رخ داده است؟ 


سامسونگ در ابتدا فکر می‎کرد که گوشی انقلابی گلکسی فولد آماده‎ی تولید انبوه است اما اینطور نبود. چند روز پیش چند نفر از منتقدین اعلام کردند که این گوشی ترک می‎خورد و این موضوع باعث شد که شرکت سامسونگ انتشار این گوشی‎ها را به تأخیر بیندازد. به نظر می‏رسد که مشکل تا کردن گوشی بود. سامسونگ در این مورد اعلام کرد که این مشکل وقتی رخ می‎دهد که بالا و پایین صفحه نمایش در معرض تماس با لولا قرار می‏گیرند. به طور ساده‎تر اگر دستگاه به یک صورت خاص تا شود (حتی اگر فشار جدی روی آن وارد نشود) صفحه نمایش می‎شکند. 
اما مشکل اصلی بسیار بزرگ‎تر از این است. سامسونگ اعلام کرد که در یک نمونه مشاهده شده که اجزای درون دستگاه روی عملکرد صفحه نمایش اثر می‎گذارد. سامسونگ قصد دارد محافظ صفحه نمایش را قدرت بخشد. این اقدام بسیار مهم و حیاتی است چرا که قیمت این گوشی بسیار بالاست و نباید به راحتی شکسته شود. 
سامسونگ همچنین قصد دارد دستورالعمل کامل‎تری برای مراقبت از صفحه نمایش ارائه دهد. این دستورالعمل در قالب بروشور و اسنادی در اختیار خریداران قرار می‎گیرند تا یاد بگیرند چطور از گوشی خود بهتر مراقبت کنند. یک محافظ صفحه نیز وجود دارد که بدون آن دستگاه ممکن است آسیب ببیند. 
در گلکسی فولد از تکنولوژی‎های خیلی جدیدی استفاده شده و امید می‎رود که سامسونگ به جای آموزش خریداران مشکلات واقعی را حل کند. با این که ساموسنگ درمورد دلیل این تأخیر خیلی واضح و شفاف توضیح داد اما نگفت که چه زمانی این گوشی‎ها به دست خریداران خواهد رسید و تنها گفت که در هفته‎های آینده تاریخ جدید انتشار را معرفی خواهد کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

گوشی تاشو شارپ؛ اولین گوشی تاشو عمودی با نمایشگر 6.2 اینچی

گلکسی A50 سامسونگ؛ یک گوشی برتر از میانرده

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر