مایکروسافت آپدیت می 2019 ویندوز10 را برای کامپیوترهایی که از حافظه USB یا کارت SD استفاده می‎کنند مسدود می‎کند

مایکروسافت آپدیت می 2019 ویندوز10 را برای کامپیوترهایی که از حافظه USB یا کارت SD استفاده می‎کنند مسدود می‎کند

مایکروسافت امروز مطلبی را منتشر کرده و به کاربران ویندوز10 هشدار داد که اگر از حافظه خارجی USB  یا کارت SD  استفاده می‎کنند احتمال می‎رود که آپدیت می 2019 روی سیستم آن‎ها نصب نشود. شرکت مایکروسافت دلیل این مشکل را «جایگزینی درایو نامناسب» نامید. 
جایگزینی درایو نامناسب ممکن است در کامپیوترهایی رخ دهد که هنگام نصب آپدیت می 2019 از دستگاه USB اکسترنال یا کارت حافظه SD استفاده کنند. این شرکت گفت که به همین دلیل این کامپیوترها آپدیت می 2019 را دریافت نخواهند کرد. اگر این پیام خطا را دریافت کردید به این معنی است که آپدیت می 2019 به خاطر مشکل حافظه USB اکسترنال یا کارت SD برای شما هم رخ داده است. 
خوشبختانه حل این مشکل بسیار راحت است. مایکروسافت توصیه کرده که کاربران هر دستگاه USB یا SD خارجی را جدا کرده و نصب آپدیت می 2019 را ریستارت کنند. این دستگاه‎ها شامل دریوهای فلش، هارد درایوهای اکسترنال مبتنی بر USB یا کارت‎های SD متصل شده به دستگاه‎های کارت ریدر می‎شود. اگر ویندوز خود را از یکی از این دستگاه‎ها اجرا نمی‎کنید ( که احتمالش خیلی پایین است) به راحتی می‎توانید این مشکل را حل کنید. 
مایکروسافت قصد دارد در یک آپدیت سرویسینگ ویندوز10 مشکل جایگزینی درایو نامناسب را حل کند. آپدیت می 2019 برای تمام کاربران ویندوز10 مسدود نخواهد شد. بلکه برای کسانی مسدود می‎شود که آپدیت آوریل 2018 ( ویندوز10، نسخه‎ی 1803) یا آپدیت اکتبر 2019 (ویندوز10، نسخه‎ی 1809) را داشته باشند. کاربرانی که نسخه‎های قدیمی‎تر ویندوز10 را دارند خواهند توانست بدون بروز هیچ مشکلی آپدیت می 2019 را دریافت کنند. 
همانطور که از نامش پیداست، آپدیت می 2019 ماه آینده منتشر خواهد شد. کاربران ویندوز10 می‎توانند این آپدیت را به تعویق بیندازند. اما اگر خیلی مشتاق هستید پکیج آپدیت هم اکنون روی MSDN موجود است. 

 

بیشتر بخوانید:

در ویندوز 10 دیگر نیازی به اجکت کردن فلش مموری قبل از خارج کردن آن ندارید

آپدیت می 2019 ویندوز 10 معرفی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: zdnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر