ایرپاد 3 اپل؛ احتمال عرضه سومین نسل هدفون بی‌سیم اپل در سال 2019

ایرپاد 3 اپل؛ احتمال عرضه سومین نسل هدفون بی‌سیم اپل در سال 2019

ایرپاد 3 اپل؛ احتمال عرضه سومین نسل هدفون بی‌سیم اپل در سال 2019 آن هم در رنگ مشکی وجود دارد.

حدودا کمتر از یک ماه است که ایرپاد 2؛ نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم اپل رونمایی و راهی بازار شده است اما حالا زمزمه‌هایی درباره عرضه نسخه بعدی این هدفون بی سیم، ایرپاد 3 به گوش می‌رسد.

ماجرا از این قرار است که دیجی تایمز با توجه به همکاری‌هایی که اپل با برخی از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان قطعاتش، Inventec و Luxshare Precision دارد، متوجه شده است که احتمالا اپل تا پایان سال 2019 نسخه بعدی هدفون بی‌سیم خود را با نام ایرپاد 3 معرفی و راهی بازار خواهد کرد.

ایرپاد نسل اول فروش بسیار خوبی را برای اپل داشت و اپل را برآن داشت تا ساخت این محصول را ادامه دهد. ایرپاد 2 اپل هم با تغییراتی و بهبودهایی که داشت در همین مدت کوتاه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. با این اوصاف اصلا عجیب نیست که اپل قصد ادامه این روند را داشته باشد اما مسئله اینجاست که ارائه دو نسخه از یک محصول آن هم در یک سال کمی عجیب است. خبرنگار بلومبرگ هم همین نظر را دارد و معتقد است که اپل عرضه ایرپاد 3 را به سال 2020 موکول کند.

 

از ایرپاد 3 چه انتظاراتی داریم؟

اپل نسل جدید ایرپاد، ایرپاد 2 را بهره‌گیری از تراشه H1؛ تراشه‌ای که قابلیت hey siri و سرعت اتصال و... را به این هدفون بی‌سیم اضافه کرده بود، همراه با کیس شارژ بی‌سیم راهی بازار کرد. یکی از مسائلی که انتظار داشتیم در ایرپاد 2 شاهد آن باشیم، ارائه نسخه‌ای با رنگ مشکی و یا رنگ دیگر بود اما ایرپاد 2 هم مانند ایرپاد نسل اول تنها با رنگ سفید عرضه شد. حالا گفته می‌شود که ایرپاد 3 با ویژگی حذف نویز و در رنگ مشکی در فصل پاییز عرضه خواهد شد.

 

خرید ایرپاد 2 

اخبار مرتبط:

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر