بالاخره مقصر دستکاری نظرسنجی صدا و سیما مشخص شد

بالاخره مقصر دستکاری نظرسنجی صدا و سیما مشخص شد

بالاخره مقصر دستکاری نظرسنجی صدا و سیما مشخص شد؛ یکی از کارکنان اسپانسر برنده باش!

بی‌شک موضوع دستکاری در نظرسنجی بهترین برنامه صدا و سیما در اسفندماه 97 را به خاطر می‌آورید؛ موضوعی که به شدت ذهن کاربران را درگیر کرد و باعث شد تا پیگیری‌های جدی برای این مسئله صورت بگیرد.

موضوع از این قرار بود که کاربران زیادی که به برنامه نود رای داده بودند، مطلع شدند که رای آن‌ها به نفع برنامه برنده باش تغییر کرده است. جالب‌تر اینکه حتی عده‌ی زیادی که در نظرسنجی هم شرکت نکرده بودند، پایمک تاییده رای به برنامه برنده باش را دریافت کرده بودند. همان زمان پیگیری این دستکاری در نظرسنجی آغاز شد و وزیر ارتباطات در صحفه رسمی توییتر خود تصاویری از زمان ثبت آرا کاربران هم منتشر کرد که نشان می‌داد تنها در مدت چند ساعت آن هم در طول شب، آرا زیادی به نفع برنامه برنده باش ثبت شده است.

حالا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، از دستکاری داده‌ها توسط یکی از کارکنان اسپانسر برنامه برنده باش خبر داده است. آذری جهرمی در توییت اخیرش نامی از برنده باش نیاورده است اما از آنجایی که همه آرا تغییر یافته و حتی آرا به اجبار ثبت‌شده به نفع برنامه برنده باش بوده‌اند، برداشت دیگری نمی‌توانیم داشته باشیم. آذری جهرمی در توییت خود این چنین اطلاع‌رسانی کرده است:

براساس گزارش بررسی وقایع فنی، دستکاری در نظرسنجی صدا و سیما توسط احدی از کارکنان اسپانسر یکی از برنامه‌های حاضر در نظرسنجی صورت گرفته است که آرا را به سود برنامه خود تغییر داده است. انگیزه این فرد یا آمر بایستی در بررسی‌های پلیسی مشخص شود.

تا روایت توییتری دیگری بدرود...

توییت وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی درباره دستکاری در نظرسنجی صداوسیما

توییت وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی درباره دستکاری در نظرسنجی صداوسیما

 

کمی هم طنز:

خبر خوب وزیر ارتباط: از هفته آینده همه ایران سرای شماست

ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده

گلکسی فولدهای دست ساز کاربران را ببینید؛ تمسخر سامسونگ بین کاربران توییتر

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.   

 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر