گوگل مرورگر جدید مایکروسافت اج را مسدود نمی‌کند

گوگل مرورگر جدید مایکروسافت اج را مسدود نمی‌کند

مایکروسافت مرورگر اج را به موتور کرومیوم برده است در نتیجه انتظار می‎رود که سازگاری این مرورگر ویندوز10 با سرویس‎های گوگل بالاتر رفته باشد. اما کسانی که نسخه‎ی بتا را تست می‎کنند دریافته‎اند که گوگل میت (Google Meet) که سرویس پیام رسان شرکتی گوگل است هنگام استفاده با مایکروسافت اج به ناگهان از کار می‎افتد. سپس از کاربران گوگل میت خواسته می‎شود تا کروم یا فایرفاکس را نصب کنند. این موضوع باعث شد تا تصور شود که که سرویس‎های گوگل با مرورگر جدید مایکروسافت اج به خوبی کار نمی‎کنند. 
سخنگوی گوگل در بیانیه‎ای به مجله‎ی The Verge گفت: « ما تلاش می‎کنیم تا استفاده از کرومیوم و WebRTC تجربه‎ی مثبتی در راستای صنعت ارتباطات یکپارچه باشد. با انتشار نسخه‎ی جدید اج به صورت بتا ما قصد داریم یک نسخه‎ی جدید از برنامه‎ی Hangouts Meet را فراهم کنیم و قصد داریم زمانی که این برنامه به صورت رسمی منتشر شد آن را پشتیبانی کنیم.» 
مشخص است که گوگل هیچ دلیلی برای مسدود کردن Google Meet ندارد و به زودی آن را روی نسخه‎ی جدید اج پشتیبانی خواهد کرد و خرابی گوگل میت روی اج دلیلی تکنیکی دارد. سال پیش تصور می‎شد که بعضی از سایت‎ها ممکن است تنها روی کروم کار کنند اما به نظر می‏رسد که نگرانی‎هایی که درمورد مسدود کردن اج جدید توسط گوگل بی مورد است.  

 

بیشتر بخوانید:

سرویس کلود فلر چیست و چه مزایایی دارد؟

مرورگر جدید و امن Avast از شما در برابر هکرها محافظت می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر