نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای بی‌نقص گیمینگ رونمایی شد

نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای بی‌نقص گیمینگ رونمایی شد

نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای بی‌نقص گیمینگ با قابلیت ضبط ویدیو 8K، فن داخلی و قیمت بسیار عالی رونمایی شد.

رقابت این روزهای کمپانی‌های سازنده گوشی هوشمند بیشتر از رقابت بر سر مشخصات، عرضه گوشی‌هایی با قیمت مناسب است. در این رقابت اما نوبیا تصمیم دیگری گرفته است و یک گوشی فوق‌العاده با مشخصات عالی را راهی بازار کند؛ نوبیا رد مجیک 3 (nubia Red Magic 3). با فیسیت همراه باشید تا این گوشی گیمینگ با طراحی فوق‌العاده زیبا را با هم بررسی کنیم.

 

نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای قدرتمند گیمینگ

سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند و درخور گیمینگ

نوبیا این گوشی گیمینگ را به قدرتمندترین سخت‌افزار ممکن مجهز کرده است. پردازنده اسنپدراگون 855، قدرتمندترین پردازنده به کار رفته در گوشی‌های هوشمند قلب تپنده این گوشی است که با یک پردازنده گرافیکی آدرنو 640 جفت شده است.

در کنار این پردازنده، نوبیا رد مجیک 3 به 12 گیگابایت رم مجهز شده است که تنها در معدود پرچم‌داران 2019 به چشم می‌خورد.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3؛ قدرتمندی زیبا

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3؛ قدرتمندی زیبا

 

نمایشگری بی‌نقص

هیولای گیمینگ نوبیا از هر نظر مشخصات فوق‌العاده عالی دارد. نمایشگر هم از این قضیه مستثنی نیست. نوبیا رد مجیک 3 از یک نمایشگر 6.65 اینچی از نوع AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی یک نمایشگر تمام و کمال برای گیمرهاست زیرا حاشیه‌های بالا و پایین به شدت باریک شده‌اند و هیچ ناچی هم مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

 

دوربینی با قابلیت ضبط ویدیو 8K

نوبیا رد مجیک 3 به یک لنز 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 مجهز شده است که قابلیت ضبط ویدیو 8K و بیشتر از 1920 فریم بر ثانیه را دارد.

شاید این سؤال پیش بیاید که چرا این گوشی فوق‌العاده به دوربین تک اصلی مجهز شده است، آن هم در این روزهایی که کمپانی‌های مختلف بر سر اضافه کردن دوربین هم رقابت می‌کنند. درواقع به اعتقاد این کمپانی گیمرها به حالت‌ها خاص عکس‌برداری مانند حالت بوکه نیازی ندارد.

 

سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای

گوشی گیمینگ نوبیا به خنک‌کننده مایع نسل دوم ICE در کنار یک فن واقعی مجهز شده است و این نخستین باری است که یک گوشی گیمینگ به فن خنک‌کننده داخلی مجهز شده است. این سیستم می‌تواند دمای گوشی را تا 16 درجه سانتی‌گراد پایین بیاورد.

 

باتری غول‌پیکر و شارژ سریع‌

نوبیا رد مجیک 3 به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 30W مجهز شده است که تنها با 10 دقیقه شارژ آن می‌توانید برای مدت 1 ساعت با گوشی بازی کنید. این ظرفیت باتری و شارژ سریع، نوبیا رد مجیک 3 را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

 

سایر مشخصات نوبیا رد مجیک 3

  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • وزن: 215 گرم
  • دارای دو اسپیکر در دو طرف برای صدای استریو
  • دارای سنسور اثرانگشت به شکل خشت در پنل پشتی
  • در دو رنگ مشکی و قرمز

 

قیمت گوشی نوبیا رد مجیک 3

این هیولای قدرتمند گیمینگ که ابتدا در تاریخ 3 ماه می در چین عرضه خواهد شد، در چند نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که بسته به کانفیگ، قیمت‌های زیر را دارد:

  • 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی: 430 دلار
  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی: 475 دلار
  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی: 520 دلار
  • 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 640 دلار

مشخصات این گوشی گیمینگ با مشخصات پرچمداران قدرتمند 2019 قابل قیاس است و حتی در مواردی، مثلا در مورد ویژگی‌های گیمینگ مانند فن داخلی، برتر از پرچمداران هم ظاهر شده است. این در حالی است که قیمت پرقدرت‌ترین این گوشی هم از بسیاری از پرچمداران کمتر است.

از سوی دیگر این گوشی گیمینگ را با بلک شارک 2 می‌توانیم مقایسه کنیم که کمتر از دو ماه از عرضه آن می‌گذرد. قدرتمندترین نسخه گوشی گیمینگ بلک شارک 2 دقیقا از مشخصات سخت افزاری nubia Red Magic 3 بهره می‌برد. از نظر رنج قیمتی هم، هر دو این گوشی‌ها در یک قیمت هستند. دوربین اصلی و دوربین سلفی بلک شارک 2 اما بهتر از دوربین‌های نوبیا رد مجیک 3 است.

 

ویدیویی از گوشی گیمینگ nubia red magic 3

 

 

نظر شما درباره این گوشی گیمینگ چیست؟ آیا این گوشی ارزش خریدش را دارد و یا اینکه بلک شارک 2 را ترجیح می‌دهید؟

 

راهنمای خرید کاربردی:

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ های 2019 (بالارده و پرچمدار)

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر