نرم افزار paint همچنان در ویندوز 10 ماندگار است

نرم افزار paint همچنان در ویندوز 10 ماندگار است

نرم افزار paint همچنان در ویندوز 10 در آپدیت بعدی ویندوز 10 ماندگار است.

خداحافظی با نرم افزار paint در ویندوز 10، یکی از نگرانی‌ها کاربران این سیستم عامل بود اما حالا مدیر ارشد گروه نرم افزاری ویندوز مایکروسافت، براندون لبلانک، در توییتی توضیح داده است که فعلاً خبری از حذف نرم افزار paint نیست و این نرم افزار همچنان به صورت پیش‌فرض در آپدیت جدید ویندوز 10 در دسترس خواهد بود.

نسخه بعدی ویندوز 10 دارای کد 1903 خواهد بود که با توجه به نامش می‌دانیم که در ماه می 2019 عرضه خواهد شد. با این اوصاف و با توجه به توییت اخیر براندون لبلانک می‌دانیم که در این نسخه که آپدیت بزرگی برای ویندوز 10 خواهد بود، هم نرم افزار paint را در ویندوز 10 خواهیم داشت.

چندی پیش مایکروسافت نرم افزار paint را به عنوان یک نرم افزار ازرده‌خارج معرفی کرده بود و قصد داشت تا با حذف آن از ویندوز 10، کاربران را به استفاده از paint 3D تشویق کند. بعلاوه در ماه فوریه بود که گفته شد نرم افزار paint 3D جایگزین برنامه Paint در ویندوز 10 خواهد شد اما این پیام به صورت ناگهانی ناپدید شد. حالا مشخص شده است که این حذف ناگهانی درواقع به دلیل تغییر نظر مایکروسافت بوده است و همچنان paint جایگاهش در ویندوز 10 را حفظ خواهد کرد.

نرم افزار ساده و کاربردی paint از سال 1985 در دسترس کاربران قرار گرفت و اگرچه قابلیت‌های تخصصی ندارد اما کاربران زیادی هستند که دقیقاً به همین دلیل سادگی و سهولت استفاده طرفدار این نرم افزار هستند و احتمالاً خبر حضور ادامه‌دار paint در ویندوز 10 برای این دسته از افراد خوش‌حال کننده خواهد بود.

 

اخبار مرتبط:

چند ترفند ساده اما طلایی برای بهبود عملکرد ویندوز 10

در ویندوز 10 دیگر نیازی به اجکت کردن فلش مموری قبل از خارج کردن آن ندارید

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: techradar


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر