گوگل اعتراف کرد که پیکسل‎های گران قیمت فروش نمی‎روند و مدل‎های ارزان‎تر منتشر خواهد شد

گوگل اعتراف کرد که پیکسل‎های گران قیمت فروش نمی‎روند و مدل‎های ارزان‎تر منتشر خواهد شد

گوگل یک دلیل خوب و ساده برای ورود به بازار گوشی‎های هوشمند متوسط دارد: رقابت در مدل‎های بالا شدید است. ماه آینده در اولین روز کنفرانس توسعه دهندگان  I/O، گوگل قصد دارد مدل‎های ارزان قیمت‎تر پیکسل 3a و 3a XL را معرفی کند. روت پورات، مأمور مالی ارشد شرکت مادر گوگل، آلفابت، در این زمینه گفت که فشار زیادی در بازار گوشی‎های مدل بالا وجود داد و این موضوع باعث شده فروش گوشی‎های پیکسل در فصل اول امسال نسبت به همین زمان در سال پیش کاهش داشته باشد. 
درحالی که پورات نگفت که این فشارها دقیقاً چه هستند اما می‎توان حدس زد که منظورش افزایش رقابت‎ها در بین اپل و سامسونگ و همچنین قیمت‎های بسیار بالاست که باعث شده دارندگان گوشی‎های هوشمند مدت طولانی‎تری گوشی خود را نگاه دارند و وقتی که مدل جدید منتشر شد آن را تغییر ندهند. 
با وجود کاهش فروش گوشی‎های هوشمند ، درآمد کلی شرکت گوگل از سخت‎افزارهایش بیشتر شده و در فصل اول امسال به 5.5 میلیارد دلار رسیده است. دلیل این افزایش درآمد فروش خوب دستگاه‎های کروم‎کست، لپ‎تاپ‎ها، اسپیکرهای گوگل هوم و محصولات نست و دستگاه‎های دیگر ساخت گوگل است. 
پیکسل3 که با قیمتی پایین‎تر از گوشی‎های اپل و سامسونگ قیمت گذاری شده است. قیمت این گوشی از 800 دلار شروع شده و بالاترین قیمت آن 1000 دلار است. هم اکنون این دستگاه با 200 دلار تخفیف روی سایت گوگل پیش‌خرید می‎شود اما این تخفیف دقیقاً قبل از گوگل  I/O پایان خواهد یافت. 

 

بیشتر بخوانید:

نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای بی‌نقص گیمینگ رونمایی شد

گلکسی نوت 10 پرو و اولین اطلاعات منتشر شده درباره این پرچم‌دار بعدی سامسونگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر