گلکسی S10 5G منفجر شد؛ شروع یک نگرانی دوباره برای سامسونگ

گلکسی S10 5G منفجر شد؛ شروع یک نگرانی دوباره برای سامسونگ

گلکسی S10 5G منفجر شد؛ شروع یک نگرانی دوباره برای سامسونگ!

ماجرای آتش گرفتن گلکسی نوت‌های سامسونگ حالا شاید دوباره در حال تکرار شدن باشد. این بار تصویر یک گوشی گلکسی S10 5G منفجر شده خبرساز شده است.

یکی از افرادی که گلکسی S10 5G را خریداری کرده بوده، اخیرا گزارش داده که گوشی‌اش منفجر شده است. او تصاویری از گوشی خود منتشر کرده است که گلس پنل پشتی و جلویی گوشی سوخته و خراب است. سامسونگ پیگیر این ماجرا شده و گوشی منفجر شده را بررسی کرده است و در نهایت توضیح داده که این انفجار به دلیل عملکرد گوشی نبوده بلکه دلیل اصلی‌اش تاثیرات خارجی بوده است. سامسونگ درباره انفجار گلکسی S10 5G این طور توضیح داده است:

بعد از گرفتن گوشی از مشتری، سامسونگ به صورت دقیق دستگاه را بررسی کرده و متوجه شده است که این انفجار به دلیل تاثیرات خارجی بوده است.

تصاویری از گلکسی S10 5G منفجر شده

تصاویری از گلکسی S10 5G منفجر شده

 

صاحب گوشی گلکسی S10 5G اما ماجرا را طور دیگری شرح می‌دهد. به گفته او بدون هیچ دلیلی گوشی شروع به داغ شدن کرده است و در ادامه ماجرای منفجر شدن گلکسی S10 را این طور بیان کرده است:

زمانی که احساس کردم گوشی خیلی داغ است، آن را روی میز گذاشتم. گوشی من روی میز بود که بوی سوختگی از آن بلند شد و سپس دود از آن خارج شد.

اگرچه سامسونگ اعلام کرده است که مشکل از تاثیرات محیطی بوده است اما سابقه سامسونگ با انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 پیش عده زیادی از کاربران خراب شده است. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا منفجر شدن گلکسی S10 باز هم تکرار خواهد شد یا نه. 

 

 

اخبار مرتبط:

نسخه 5G گلکسی اس 10 عرضه شد

خانواده گلکسی اس 10 رونمایی شدند؛ پرچمداران 2019 سامسونگ

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر