مایکروسافت از نسخه‎ی توسعه‌دهندگان HoloLens 2 با قیمت 3500 دلار رونمایی کرد

مایکروسافت از نسخه‎ی توسعه‌دهندگان  HoloLens 2 با قیمت 3500 دلار رونمایی کرد

امروز مایکروسافت یک نسخه‎ی توسعه دهندگان از هدست  HoloLens 2 را معرفی ‎کرد. قیمت این هدست 3500 دلار است. این قیمت دقیقاً برابر با نسخه‎ی شرکتی  HoloLens 2 است. درحالی که نسخه‎ی تجاری این هدست 5000 دلار قیمت‎گذاری شده کیت توسعه دهندگان همیشه 3500 دلار بوده است. درنتیجه هیچ تخفیفی به توسعه دهندگان داده نمی‎شود. 
این کیت شامل سخت‎افزار HoloLens 2 به همراه نسخه‎ی آزمایشی رایگان Unity Pro وUnity PiXYZ Plugin برای داده‎‌های CAD است. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که پشتیبانی برای  Unreal Engine 4 از آخر ماه می ( 10 خرداد) شروع خواهد شد. پشتیبانی از Unreal Engine 4 برای توسعه دهندگان بسیار کاربردی است چرا که امکان استفاده از اپلیکیشن‎هایی را فراهم می‎کند که از عکس‎های واقعی در تولید و طراحی استفاده می‎شود. مایکروسافت هنوز تاریخ دقیقی برای انتشارHoloLens 2 ارائه نداده اما اعلام کرده که نسخه‏ی توسعه دهندگان و تجاری تا آخر امسال منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

Valve Index: یک هدست واقعیت مجازی دیگر

HTC قیمت هدست واقعیت مجازی جدید Vive Focus Plus خود را اعلام کرد ( این هدست به شدت گران قیمت است)

 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر