اپل؛ کمپانی همواره برتر در حوزه ساعت‌های هوشمند شد

اپل؛ کمپانی همواره برتر در حوزه ساعت‌های هوشمند شد

اپل؛ کمپانی همواره برتر در حوزه ساعت‌های هوشمند شد.

ساعت‌های هوشمند این روزها بیش از هر زمان دیگری جای خودشان را در بین مردم باز کرده‌اند و به لطف قابلیت‌هایی مانند سنجش ضربان قلب و...، به یکی از گجت‌های دوست‌داشتنی در حوزه سلامت تبدیل شده‌اند.

حالا و در فصل اول سال 2019، سهم بازار برندهای مختلف ساعت‌های هوشمند مشخص شده است که اپل با گلکسی واچ‌هایش، همچون سال قبل و با اختلافی بسیار زیاد از سایر رقبا، در جایگاه اول قرار دارد.

اپل با رشد 0.3 درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل، 35.8 درصد از سهم بازار ساعت‌های هوشمند را در دست دارد. بعد از اپل، سامسونگ با رشد بسیار خوب حدود 4 درصدی در رتبه دوم و imoo با وجود کاهش حدود 3.5 درصدی، در جایگاه سوم قرار دارد.

سهم بازار کمپانی‌های مختلف تولید کننده ساعت هوشمند

سهم بازار کمپانی‌های مختلف تولید کننده ساعت هوشمند

 

اگر به تصویر سهم بازار برندهای مختلف ساعت‌ هوشمند نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که چهار کمپانی اپل، هواوی، فیت بیت و سامسونگ تنها کمپانی‌هایی هستند که با رشد سهم بازار مواجه بوده‌اند. اگرچه رشد اپل اصلاً با رشد سه کمپانی دیگر قابل قیاس نیست اما به هر ترتیب اپل با ساعت‌های اپل واچش برنده قطعی رقابت در ساعت‌های هوشمند است.

 

ویژگی‌های سلامتی؛ مهم‌ترین دلیل فروش اپل واچ سری 4

آخرین ساعت هوشمندی که اپل راهی بازار کرده است، اپل واچ سری 4 است که مهم‌ترین قابلیت آن، تجهیز به سنسور تشخیص ضربان قلب یا همان ECG است. اپل تصمیم دارد پشتیبانی از این مشخصه را به زودی برای بیش از 20 کشور از جمله هنگ کنگ، فرانسه، آلمان، انگلیس و... بیاورد. سه قابلیت ردیاب سلامتی، NFC و GPS، دیگر مشخصات مهم اپل واچ سری 4 هستند که اصلی‌ترین دلایل فروش بسیار بالای این ساعت هوشمند هستند.

در کنار همه این مشخصات عالی، عمر کم باتری یکی از مشکلاتی است که خریداران درباره این ساعت هوشمند اپل مطرح می‌کنند.

قابلیت‌های مربوط به سلامتی اپل واچ سری 4

قابلیت‌های مربوط به سلامتی اپل واچ سری 4

 

نظر شما درباره برندهای مختلف ساعت هوشمند چیست؟ به نظر شما کدام برند بهترین ساعت هوشمند را تولید می‌کند؟ ملاک‌های شما برای خرید یک ساعت هوشمند چیست؟

 

 

اخبار مرتبط:

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

خرید اپل واچ سری 4

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر