افزونه‎های فایرفاکس شما کار نمی‎کنند؟ موزیلا مشکل را حل می‎کند

افزونه‎های فایرفاکس شما کار نمی‎کنند؟ موزیلا مشکل را حل می‎کند

شب پیش کاربران فایرفاکس متوجه یک باگ در مرورگرهایشان شدند. آن‎ها نمی‎توانستند افزونه نصب کنند و اد-آن‎های خودشان نیز از کار افتاد. موزیلا اعلام کرد که مشکل را حل کرده است. در یک پست وبلاگی موزیلا اعلام کرد که این مشکل شناخته شده است و پچ رفع مشکل را برای کاربران منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرد که :« تعمیر این مشکل به صورت خودکار در چند ساعت آینده در پیش زمینه اجرا خواهد شد و لازم نیست که کاربران خودشان هیچ کاری انجام دهند.» 
این شرکت می‎گوید که لازم نیست که کاربران افزونه‎ها را حذف و دوباره نصب کنند چرا که با این کار داده‎ها نیز حذف خواهد شد. البته تعمیرات برای Firefox ESR و فایرفاکس اندروید نیست و موزیلا می‎گوید که مشکل آن‎ها را نیز به زودی حل خواهد کرد. موزیلا می‎گوید که برای حل مشکل از سیستم Studies استفاده کرده و اگر آن را حذف کرده‎اید باید دوباره آن را فعال کنید. این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال یافتن راه حلی است که شامل این سیستم نشود. 

 

بیشتر بخوانید:

سرویس کلود فلر چیست و چه مزایایی دارد؟

مرورگر جدید و امن Avast از شما در برابر هکرها محافظت می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر