گوشی ZTE Blade A7؛ میان‌رده‌ای که تنها 90 دلار قیمت دارد رونمایی شد

گوشی ZTE Blade A7؛ میان‌رده‌ای که تنها 90 دلار قیمت دارد رونمایی شد

گوشی ZTE Blade A7؛ میان‌رده‌ای که تنها 90 دلار قیمت دارد رونمایی شد.

این روزها بازار گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده آن هم با برچسب قیمتی 1000 دلار، دیگر رونق گذشته را ندارد. در مقابل، توجه کمپانی‌های مختلف تولیدکننده گوشی به سمت عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه اما قدرتمند جلب شده است. شیائومی با زیر برند ردمی، یک تاز این بازار بود تا اینکه سایر کمپانی‌ها مانند هواوی و سامسونگ هم به این جمع پیوستند. حالا اما یک کمپانی دیگر هم با یک گوشی فوق‌العاده ارزان قیمت به میدان آمده است‌؛ ZTE Blade A7. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی مقرون به صرفه را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی گوشی هوشمند ZTE Blade A7

طراحی زیبا و به‌روز

این گوشی مقرون به صرفه از صفحه نمایشی 6.1 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی مطابق با ترند بازار موبایل، برای قرار دادن دوربین سلفی از ناچ قطره‌ای بهره برده است اما همچنان شاهد حاشیه‌ای باریک در بالا و پایین گوشی هستیم.

یکی از نقاط ضعف این گوشی، نبود سنسور اثرانگشت فیزیکی و یا زیر نمایشگر در این گوشی است اما به لطف قابلیت Face Unlock، مجبور نیستید دست به دامان روش‌های سنتی برای باز کردن قفل گوشی شوید.

گوشی مقرون به صرفه ZTE Blade A7

گوشی مقرون به صرفه ZTE Blade A7

سخت افزاری قدرتمند در نوع خود

گوشی ZTE Blade A7 از پردازنده مدیاتک هلیو P60 بهره می‌برد که با پردازنده اسنپدراگون 625 (پردازنده‌ای میانرده)، قابل قیاس است.

کمپانی ZTE این گوشی مقرون به صرفه را در دو نسخه، یکی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی کرده است که برای یک گوشی فوق‌العاده ارزان قیمت، کانفیگ خوبی است.

 

دوربین‌هایی قابل قبول

گوشی هوشمند ZTE Blade A7 از دوربین اصلیِ تک 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. ناچ قطره‌ای هم خانه یک لنز 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است.

هر دو این دوربین‌های اصلی و سلفی اگرچه نسبت به دوربین‌هایی که اخیراً در گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود (لنزهای 48 مگاپیکسلی، دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه و...) بسیار ضعیف هستند اما نسبت به یک گوشی ارزان قیمت، ضمن اینکه هر دو از قابلیت AI بهره می‌برند، نمی‌توانیم از این دوربین‌ها ایرادی بگیریم.

 

سایر مشخصات گوشی ارزان قیمت ZTE Blade A7

سیستم عامل: اندروید 9.0 پای

باتری: 3200 میلی آمپر ساعتی

رنگبندی: آبی و مشکی

 

قیمت گوشی ZTE Blade A7

مهم‌ترین و چشم‌گیرترین مشخصه گوشی ZTE Blade A7، قیمت فوق‌العاده مناسبش است. نسخه‌ای از این گوشی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، تنها 90 دلار و نسخه دیگر با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حدود 100 دلار قیمت دارد.

 

چه گوشی‌هایی هم‌رده ZTE blade A7 هستند؟

این گوشی خوش قیمت ZTE با گوشی‌هایی مانند هواوی Y6 pro 2019، گلکسی M10 سامسونگ از نظر مشخصات و قیمت تقریباً در یک رده است. البته قیمت هر دو این گوشی‌ها کمی بیشتر از ZTE Blade A7 است. با این اوصاف هر سه این گوشی‌ها در کنار مشخصات قابل قبول، قیمت بسیار خوبی دارند.

 

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

گلکسی M10 و گلکسی M20؛ دو گوشی پایین رده و ارزان قیمت سامسونگ رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر