آنر 20 لایت معرفی شد؛ میانرده‌ای با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی

آنر 20 لایت معرفی شد؛ میانرده‌ای با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی

آنر 20 لایت ؛ میانرده‌ای با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و مشخصات سخت افزاری بسیار بالا رونمایی شد.

زیر برند آنر از هواوی، زیر برندی که عهده دار ساخت گوشی‌های خوش قیمت این کمپانی است، در سکوت خبری گوشی میانرده جدیدی به نام آنر 20 لایت (Honor 20 lite) را رونمایی کرده است. با فیسیت همراه باشید تا این میانرده را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی پرچمدار میانرده آنر؛ آنر 20 لایت

طراحی زیبا و طبق ترند بازار

گوشی میانرده آنر 20 لایت (Honor 20 lite) از یک نمایشگر 6.21 اینچی با رزولوشن بسیار بالای 1080 در 2340 بهره می‌برد. مطابق با جدیدترین طراحی به کار رفته در گوشی‌های هوشمند، آنر 20 لایت هم به ناچ قطره‌ای بسیار کوچکی مجهز شده که حداکثر استفاده از صفحه نمایش را داشته باشیم اما متاسفانه همچنان شاهد حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین گوشی هستیم که باعث شده است این گوشی دارای نسبت 90 درصدی صفحه نمایش به پنل جلویی باشد.

پنل پشتی گوشی هم مطابق با ترند روز طراحی شده است و شاهد پنلی هستیم که رنگ آن به صورت گرادیانت و بسیار زیباست.

صفحه نمایش زیبا و بزرگ آنر 20 لایت

صفحه نمایش زیبا و بزرگ آنر 20 لایت

 

دوربین‌های فوق‌العاده عالی

آنر این گوشی میانرده را مانند گوشی‌های گران قیمت، به دوربین سه گانه اصلی مجهز کرده است که دارای یک لنز 24 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی سوپر واید و لنز دیگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج است. ناچ قطره‌ای هم جایگاه یک لنز 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و دارای قابلیت‌ زیباسازی چهره است.

 

سخت افزاری قدرتمند

قلب تپنده آنر 20 لایت یک پردازنده های سیلیکون کرین 710 دوازده نانومتری است. از طرفی این گوشی از پردازنده گرافیکی Turbo 2.0 بهره می‌برد که با بهبود عملکرد پردازش گرافیکی یک تجربه عالی از بازی را برای شما فراهم می‌کند.

میانرده جدید آنر؛ آنر 20 لایت به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که با این میزان حافظه داخلی به راحتی می‌توانید 500 قسمت یک فیلم را روی گوشی خود داشته باشید. البته اگر باز هم این حافظه برای شما کافی نیست نگران نباشید زیرا به لطف پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی می‌توانید تا 512 گیگابایت به حافظه این گوشی میانرده اضافه کنید.

آنر 20 لایت،مجهز به GPU Turbi 2.0

آنر 20 لایت،مجهز به GPU Turbi 2.0

 

تامین امنیت بسیار بالا

این گوشی میانرده به قابلیت Face Unlock مجهز شده است اما در صورتی که چشم شما بسته باشد، قفل دستگاه باز نمی‌شود که این خود یک سطح امنیتی بالاست که نگرانی باز شدن قفل گوشی هنگام خواب را از بین می‌برد. از سوی دیگر داده‌های مربوط به تشخصی چهره شما هم در فضایی بسیار امن نگهداری می‌شود که امنیت گوشی را بالاتر می‌برد.

در کنار بهره بردن از قابلیت Face unlock، در پنل پشتی این گوشی شاهد سنسور اثرانگشت هم هستیم. از این رو یک پکیج کامل برای باز کردن قفل گوشی در دست شماست.

قابلیت Face Unlock با چشم‌های باز

قابلیت Face Unlock با چشم‌های باز

 

سایر مشخصات آنر 20 لایت

  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • باتری: 3400 میلی آمپر ساعتی
  • سنسور اثر انگشت: قابلیت تشخیص تا 200 هزار مرتبه
  • رنگ بندی: قرمز و آبی

 

قیمت آنر 20 لایت و زمان عرضه

آنر برای این گوشی پرچمدارِ میانرده برچسب قیمتی 290 یورو را در نظر گرفته است. فروش این گوشی از 15 می آغاز خواهد شد و انتظار داریم که به زودی به اروپا هم برسد. ضمنا هواوی در نظر دارد تا در تاریخ 21 می، یعنی 31 اردیبهشت ماه، همه سری‌های آنر 20 را در رویدادی در لندن رونمایی کند. فیسیت هم مانند همیشه این رویداد را پوشش خواهد داد و شما می‌توانید با همراهی ما از جدیدترین اتفاقات این روز مطلع شوید.

 

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر