Minecraft را به رایگان روی مرورگر خود بازی کنید

Minecraft را به رایگان روی مرورگر خود بازی کنید


ماین‎کرافت ده ساله شد و به همین مناسبت شرکت موجانگ ماین‎کرافت کلاسیک را برای وب منتشر کرده است. درنتیجه از حالا به بعد شما می‎توانید این بازی را روی مرورگر خود انجام دهید. نیازی به دانلود هیچ چیزی نیست و ماین‎کرافت کلاسیک کاملاً رایگان است. 
بازی ماین‎کرافت کلاسیک سال‎هاست که رایگان است و اولین باری نیست که رور مرورگر وب قرار داده می‎شود اما تا به حال تنها روی ویندوز، مک و لینوکس موجود بوده و نیاز به جاوا داشت. اما حال تنها کافی است در مرورگر خود به وب‎سایت ماین‎کرافت کلاسیک رفته و بدون نیاز به دانلود چیزی آن را بازی کنید. به تنها چیزی که نیاز دارید یک صفحه کلید است درنتیجه نمی‎توانید این بازی را روی گوشی هوشمند و تبلت انجام دهید. 
همانطور که از نامش پیداست ماین‎کرافت کلاسیک ماین‎کرافت 2019 نیست بلکه بازی‎ است که در سال 2009 ساخته شده بود. درنتیجه رابط کاربری بسیار ساده است، 32 بلوک برای بازی کردن خواهید داشت و این بازی باگ‎های بیشتری نسبت به ماین‎کرافت جدید خواهد داشت. در ماین‎کرافت کلاسیک تنها حالت Creative فعال است و شما به حالت Survival که در آن با دشمنان می‎جنگید وجود ندارد. درضمن نمی‎توانید بازی خود را ذخیره کنید. اما می‎توانید از طریق لینک نه دوست را به بازی دعوت کنید. شاید نسخه‎ی ماین‎کرافت کلاسیک نتواند با نسخه‎ی کنونی رقابت کند اما رایگان است و بدون نیاز به دانلود می‎توانید آن را روی مرورگر بازی کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

افزونه‎های فایرفاکس شما کار نمی‎کنند؟ موزیلا مشکل را حل می‎کند

مایکروسافت PowerToys را به ویندوز10 باز می‎گرداند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر