سامانه متمرکز تامین اجتماعی، سمتا، راه‌اندازی شد

سامانه متمرکز تامین اجتماعی، سمتا، راه‌اندازی شد

سامانه سمتا، سامانه متمرکز سازمان تامین اجتماعی راه‌اندازی شد.

فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌هایی است که در سال‌های اخیر به شدت در بخش‌های مختلف کشور مورد استفاده قرار گرفته است. سامانه سمتا، سامانه سازمان متمرکز تامین اجتماعی است که تنها چند روز پیش راه‌اندازی شده است.

به لطف سامانه سمتا بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز تامین اجتماعی و تنها با استفاده از رایانه شخصی، تمامی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. از سوی دیگر سامانه سمتا یک راه مطمئن و سریع برای آگاهی از سرویس‌های جدیدی است که برای کاربران فراهم می‌شوند.

 

ثبت نام در سامانه سمتا

اگر قبلا در پرتال تامین اجتماعی ثبت نام کرده‌اید، نیازی نیست تا دوباره در سامانه جدید اطلاعاتتان را ثبت کنید اما در صورتی که برای نخستین بار قصد استفاده از سمتا را دارید، باید ثبت نام کرده و نام کاربری (که کد ملی شماست) و رمز عبور را دریافت کنید.

البته در نظر داشته باشید که برای ثبت نام و استفاده از سرویس‌های شخصی و عمومی، تنها مراجعه به سامانه سمتا کفایت می‌کند اما برای اینکه بتوانید از سرویس‌های کارفرمایی استفاده کنید باید به یکی از شعب تامین اجتماعی مراجعه کرده و فرم تعهدنامه را تکمیل نمایید.

 

چگونگی رفع مشکلاتی که با سامانه سمتا خواهید داشت

در صورتی که در مراحل ثبت نام با مشکلی رو به رو شدید می‌توانید از طریق آدرس crm.tamin.ir و یا شماره تماس 1420، مشکلتان را با واحد ارتباط با مشتری سازمان تامین اجتماعی مطرح کرده و راهنمایی لازم را بگیرید.

از طرف دیگر در زمان ثبت درخواست، در قسمت بالای هر فرم یک راهنما قرار گرفته است که تمام مراحل را برای شما توضیح می‌دهد.

 

اخبار مرتبط:

رمز دوم یکبار مصرف چیست و چطور آن را بگیریم؟

 

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر