بیت کوین به 6800 دلار رسید، آیا این رشد ادامه‌دار خواهد بود؟

بیت کوین به 6800 دلار رسید، آیا این رشد ادامه‌دار خواهد بود؟

بیت کوین به 6800 دلار رسید، آیا این رشد ادامه‌دار خواهد بود؟ نمودار تحلیل رشد بیت کوین را در فیسیت ببینید.

قیمت بیت کوین در سال 2017 روند به شدت صعودی را طی کرد و به 20000 دلار رسید اما با ورود به سال 2018 این روند رو به کاهش گذاشت. همین مسئله شاید عده‌ای را از سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال دلسرد کرد اما حالا دوباره به نظر می‌رسد روزهای طلایی بیت کوین بازگشته است. اما مسئله اینجاست که این رشد ادامه‌دار خواهد بود و یا اینکه با سیر نزولی مواجه خواهیم بود.

روز گذشته بیت کوین با رشد شدید یک‌باره، از خط‌های مقاومتی 6200 و 6450 دلار عبور کرد. حالا امروز این ارز دیجیتال روند صعودی خود را همچنان ادامه داده و به ارزش 6800 دلار هم رسیده است.

 

تحلیل روند رشد قیمت بیت کوین

اگر به شاخص‌های تحلیل نمودار نگاهی بیندازیم می‌بینیم که قیمت بیت کوین در حال حاضر در حالت تثبیت است. خط پشتیبان اصلی نزدیک به 6400 دلار (منطقه شکست قبلی) قرار دارد و در صورتی که دوباره شاهد کاهش قیمت بیت کوین باشیم، اگر ارزش این ارز دیجیتال از 6400 دلار پایین‌تر بیاید، انتظار سقوط این ارز تا 6250 دلار را هم داریم. اما شاید دلیلی برای نگرانی وجود نداشته باشد زیرا بسیاری از شاخص‌ها مانند RSI و MACD یک روند صعودی ادامه دار را پیش‌بینی می‌کنند.

نمودار تحلیل رشد قیمت بیت کوین

نمودار تحلیل رشد قیمت بیت کوین

 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا بیت کوین همچنان به رشدش ادامه خواهد داد و یا اینکه مجدداً شاهد سیر نزولی بیت کوین خواهیم بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

پیشبینی جدید: ارزش بیت کوین به 4 میلیون دلار می‌رسد

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر