آیفون XR 2019 در دو رنگ جدید

آیفون XR 2019 در دو رنگ جدید

به گزارش منابع غیررسمی، آیفون XR در دو رنگ جدید منتشر خواهد شد. وبلاگ ژاپنی Mac Otakara در پستی اعلام کرده که آیفون XR 2 که شهریور ماه منتشر می‎شود در شش رنگ که هم اکنون موجود است به اضافه‎ی دو رنگ سبز و بنفش موجود خواهد بود. 
آیفون XR 2 در رنگ‎های مرجانی، آبی، سفید، سیاه، زرد، قرمز برای iPhone XR و همچنین سبز و بنفش برای iPhone XR 2  موجود خواهد بود. به گزارش یک منبع دیگر، قاب‎های سیلیکونی آیفون ساخت شرکت Mac Otakara نیز در رنگ‎های سفید، سیاه، سبزآبی، زرد، قرمز و بنفش یاسی منتشر خواهد شد. 

ارتقا در راه است 


به جز رنگ چیزهای بسیار دیگری نیز درمورد آیفون‎های جدید شنیده می‎شود. از آنجایی که مدل‎های قبلی  iPhone XS و  iPhone XS Max دارای دوربین پشت سه‎گانه هستند، آیفون XR نیز یک لنز جدید خواهد داشت. درنتیجه دوربین این گوشی قادر خواهد بود که عکس‎های پرتره بسیار خوبی بگیرد. درضمن شنیده می‎شود که و در مدل گران قیمت‎تر امکان زوم اپتیکال x2 نیز موجود باشد. درضمن گفته می‎شود که آنتن درونی ارتقا یافته و سنسور اثرانگشت درون صفحه نمایش نیز به این گوشی اضافه خواهد شد. البته مانند همیشه انتظار می‏رود که بین مدل ارزان قیمت و پرچم‎دار تفاوت‎های زیادی دیده شود.

 

بیشتر بخوانید:

iOS 13 از آیفون‌های 6، 6 پلاس، 5s و SE پشتیبانی نخواهد کرد

سامسونگ می‎گوید که به زودی تکلیف گوشی تاشو 2000 دلاری این شرکت معلوم خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر