افزار Digital Wellbeing گوگل سرعت گوشی‎های پیکسل را پایین می‎آورد

افزار Digital Wellbeing گوگل سرعت گوشی‎های پیکسل را پایین می‎آورد

قرار بوده که نرم‎افزار Digital Wellbeing یک ابزار مفید برای نظارت بر میزان استفاده از گوشی هوشمند و ایجاد تعادل بین تکنولوژی و زندگی باشد. اما در طی چند هفته‎ی گذشته صاحبان گوشی‎های پیکسل به این نتیجه رسیده‎اند که این نرم‎افزار سرعت دستگاهشان را پایین آورده است. بسیاری از این کاربران گفته‎اند که وقتی Digital Wellbeing خود را خاموش کرده‎اند سرعت دستگاهشان به طور چشمگیری بالا آمده است. در ابتدا یکی از کاربران ردیت اعلام کرده بود که وقتی این نرم‎افزار را غیرفعال کرده سرعت گوشی پیکسل3 اش خیلی سریع بالا آمده است. 
به نظر می‎رسد که این مشکل گوشی‎های پرچم‎دار پیکسل3، پیکسل 3 ایکس‏ال و همچنین گوشی‎های رده متوسط پیکسل 3ای و پیکسل 3ای ایکس ال را درگیر کرده است. درحال حاضر تنها کاری که می‎توانید بکنید این اکه دسترسی اپلیکیشن را به بعضی از قابلیت‎های سیستم عامل مسدود کنید که البته قابلیت‎های اپلیکیشن را نیز کاهش می‎دهد.
Digital Wellbeing یکی از قابلیت‎های اصلی اندروید9 پای است که پیش از این که برای کل گوشی‎های اندروید منتشر شود در ابتدا برای گوشی‎های پیکسل منتشر شد. این شرکت قصد دارد تا Digital Wellbeing را برای اندروید کیو منتشر کند. 
اگر شما هم دچار چنین مشکلی شده‎اید برای رفع آن به تنظیمات گوشی پیکسل خود بروید. Digital Wellbeing را انتخاب کنید. آیکون سه نقطه را در بالای صفحه لمس کرده و Turn off usage access را انتخاب کنید. در صفحه‎ی Usage access گزینه‎ی  Digital Wellbeing را انتخاب کرده و گزینه‎ی permit usage access را غیرفعال کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

آیفون XR 2019 در دو رنگ جدید

گوگل اعتراف کرد که پیکسل‎های گران قیمت فروش نمی‎روند و مدل‎های ارزان‎تر منتشر خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر