شیائومی کیوسک‌های فروش گوشی و تجهیزات را راه‌اندازی کرد؛ خرید گوشی مثل نوشابه

شیائومی کیوسک‌های فروش گوشی و تجهیزات را راه‌اندازی کرد؛ خرید گوشی مثل نوشابه

شیائومی کیوسک‌های فروش گوشی و تجهیزات را راه‌اندازی کرد؛ خرید گوشی مثل نوشابه است.

خرید گوشی و سایر لوازم دیجیتال و... چند سالی است که دیگر فقط به شکل سنتیِ قبل محدود نیست فروش اینترنتی به خوبی جای خود را در همه کشورها باز کرده است. شیائومی اما ایده‌های خلاقانه‌ای برای فروش محصولاتش دارد و این بار کیوسکی را ارائه کرده است که در نگاه اول مثل یخچال نگه‌داری نوشابه است.

این کیوسک‌ها که به نام Mi Express Kiosks معروف است در هندوستان قرار گرفته است تا علاقه‌مندان به جدیدترین گوشی‌های هوشمند و تجهیزات جانبی شیائومی، بتوانند این محصولات را به صورت مستقیم با کارت اعتباری و یا پول نقد خریداری کنند.

شیائومی اولین برندی است که این مدل خرده فروشی خلاقانه را در هندوستان اجرا کرده است. از آنجایی که این ایده اتوماتیک است، نیازی به استخدام کارمند فروش ندارد . بنابراین برای شیائومی هم هزینه کارمند ندارد و هم فروشش را ساده و بیشتر خواهد کرد. این مدل فروش، احتمالاً برای مردم هم جالب باشد زیرا به لطف 50 کیوسکی که قرار است در سطح شهر قرار بگیرد، می‌توانند محصولات را در هر نقطه‌ای از شهر خریداری کنند.

کیوسک فروش گوشی و لوازم جانبی شیائومی

کیوسک فروش گوشی و لوازم جانبی شیائومی

 

یک تجربه مشابه در شیراز

نمونه این نوع باجه‌های فروش (البته با اغراق) را در یکی از درمانگاه‌های شیراز (درمانگاه شهید رضایی) دیده بودم که البته خوراکی‌هایی مانند کیک و بیسکویت را به فروش می‌رساند. نمی‌دانم که آیا هنوز هم این باجه فروش کار می‌کند یا نه اما برای اولین باری که با این دستگاه مواجه شدم که تجربه جالبی برای من بود.

نظر شما درباره این چیست؟ آیا تا کنون در شهر خود چنین سیستم فروشی را دیده‌اید؟ دیده‌های خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی‌های شیائومی 2019 از پرچمدار تا ارزان قیمت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر