خلف وعده؛ قیمت بسته‌های اینترنت ثابت افزایش یافت

خلف وعده؛ قیمت بسته‌های اینترنت ثابت افزایش یافت

خلف وعده؛ قیمت بسته‌های اینترنت ثابت افزایش یافت اما گفته می‌شود که قیمت‌ها در چهار چوب است.

حتماً به خاطر می‌آورید که در همین ماه گذشته، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود که قیمت اینترنت در سال 98 افزایش نخواهد یافت اما حالا شاهد افزایش قیمت اینترنت ثابت هستیم.

درواقع اگر کاربری بسته اینترنتی با سرعت 4 مگابایت و حجم 80 گیگ را با قیمت 43 هزار تومان می‌خرید، حالا برای خرید همین بسته باید 55 هزار تومان بپردازد.

وحید مختاری، مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، افزایش قیمت اینترنت ثابت را گران فروشی نمی‌داند بلکه به گفته او اپراتورها می‌توانند بین هزینه کف و سقف، تعرفه‌های خود را مشخص کنند که این تعرفه هم در همین رِنج کف و سقف قیمتی بوده است. به اعتقاد مختاری هیچ گران فروشی در بسته‌های اینترنت ثابت رخ نداده است و در این مورد چنین توضیح داده است:

ممکن است از دید کاربران نرخ بسته‌ها گران شده باشد، اما از نظر رگولاتوری گران‌فروشی اتفاق نیفتاده و اپراتورها در بازه زمانی مشخص بر مبنای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قیمت‌ها را تعیین کرده‌اند.

در نهایت وحید مختاری با تأکید بر اینکه تا کنون موردی از کم فروشی و یا گران فروشی اپراتورها دیده نشده، اما وی از مشترکانی که ابهام و یا شکایتی دارند خواسته است تا مشکلشان را از طریق سامانه 195 پیگیری کنند.

 

در ایران چه می‌گذرد:

برای جعل کنندگان شناسه IMEI مجازات حبس در نظر گرفته شد

رمز دوم یکبار مصرف چیست و چطور آن را بگیریم؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر