یک بازی پوکمون جدید برای پلتفرم گوشی هوشمند منتشر شد

یک بازی پوکمون جدید برای پلتفرم گوشی هوشمند منتشر شد

بدون هیچ پیش زمینه‎ی قبلی یک بازی پوکمون جدید برای گوشی‎های هوشمند با نام  Pokémon Rumble Rush منتشر شد. این بازی که در سال 2017 با نام Pokéland معرفی شد اینبار با یک نام جدید منتشر شده است. این بازی هم اکنون تنها روی گوگل پلی استرالیایی موجود است و به زودی برای iOS و اندروید در سایر نقاط دنیا منتشر خواهد شد. شرکت سازنده‎ی این بازی پوکمون ، Ambrella است که پیش از این نیز دیگر سری بازی‎های Pokémon Rumble را منتشر کرده بود. 

شمارش بازی‎های پوکمون روی گوشی‎های هوشمند از دستمان در رفته است. شاید معروف‎ترین آن‎ها بازی Pokémon Go باشد که سه سال پس از انتشار هنوز هم یکی از محبوب‎ترین بازی‎هاست اما بازی‎های پوکمون زیاد دیگری نیز در بازار موجود است. شرکت DeNA، سازنده‎ی Super Mario Run, Animal Crossing: Pocket Camp نیز اعلام کرد که در حال توسعه یک بازی پوکمون است که تا آخر امسال منتشر خواهد شد. سری بازی‎های Pokémon Rumble اولین بار در سال 2009 برای کنسول Wii منتشر شده و تا به حال چهار بازی از این سری منتشر شده که دوتا از آن‎ها برای 3DS و دو بازی دیگر برای Wii U منتشر شد و Pokémon Rumble Rush اولین بازی از این سری برای پلتفرم گوشی است.

 

بیشتر بخوانید:

اگر شما هم از طرفداران سریال بازی تاج‌وتخت هستید می‎توانید با اپلیکیشن Duolingo زبان های‎والرین را بیاموزید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر