سامسونگ چه تغییراتی را در گلکسی فولد ایجاد کرده است؟

سامسونگ چه تغییراتی را در گلکسی فولد ایجاد کرده است؟


پس از ایجاد وقفه در انتشار گلکسی فولد، سامسونگ بدون تلف کردن وقت در حال توسعه‎ی این گوشی تاشو بوده است. حال مشخص شده که چه تغییراتی در نسخه‏ی جدید این گوشی ایجاد شده است. 
گفته می‎شود که شرکت سامسونگ دو مشکل اصلی را که منتقدان یافته بودند رفع کرده است: مشکل اول این بود که هرچیزی مثل شن، گرد و خاک و چیزهای کوچک درون لولای صفحه نمایش رفته و باعث خراب شدنش می‎شد و مشکل دوم این بود که مردم یک لایه‎ی محافظ که در بالای صفحه نمایش قرار داشت را جدا می‎کردند، چرا که شبیه به پلاستیک محافظی بود که روی محصولات جدید قرار داده شده و باید هنگام خرید جدا شود. این کار باعث خراب شدن صفحه نمایش می‎شد. 
برای رفع مشکل دوم سامسونگ نوار محافظ را درون بدنه دستگاه قرار داده است. درنتیجه حتی اگر سعی کنید که آن را جدا کنید نیز به راحتی نخواهید توانست. علاوه بر آن روی جعبه هشداری مبنی بر این که نباید نوار را جدا کنید نیز وجود دارد. در نقدها گفته شده بود که برداشتن این لایه‎ی محافظ کار بسیار راحتی بوده و همین باعث می‎شده که کاربران فکر کنند باید آن را جدا کنند. 
برای رفع مشکل لولا، گفته می‏شود که سامسونگ فاصله‎ی بین بخش‎های بالا و پایین لولا را کاهش داده تا چیزی درون آن جا نگیرد. شاید این کار از ورود صد درصد گردوخاک به داخل صفحه نمایش جلوگیری نکند اما آن را کاهش می‎دهد. 
البته برای نسل بعدی گوشی‎های تاشو سامسونگ باید طراحی لولا را تغییر دهد تا مطمئن شود که چیزی نمی‎تواند وارد آن شود. اگر به گلکسی فولد به عنوان یک دستگاه آزمایشی نگاه کنید طبیعی است که نقاط ضعفی نیز داشته باشد اما به عنوان یک دستگاه لاکچری 2000 دلاری اصلاً نمی‌ارزد. نسخه‎ی اصلاح شده هم اکنون توسط منتقدین کره‎ای درحال آزمایش است و سامسونگ نیز به زودی تاریخ انتشار آن را اعلام خواهد کرد. انتظار می‎رود که نسخه‎ی جدید خرداد ماه در کره‏ی جنوبی منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ می‎گوید که به زودی تکلیف گوشی تاشو 2000 دلاری این شرکت معلوم خواهد شد

هواوی P smart Z با نمایشگر 6.59 اینچی، دوربین کشویی و قیمت مقرون به صرفه رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: gsmarena

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر