بهترین شبیه‎سازهای اندروید برای ویندوز10

بهترین شبیه‎سازهای اندروید برای ویندوز10

آیا می‎دانستید که می‎توانید به طور کامل سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود نصب کنید؟ شاید یک آیفون دارید و پیش از خرید یک گوشی اندروید دوست دارید آن را امتحان کنید یا یک توسعه دهنده اپلیکیشن اندروید هستید و نیاز به محیطی برای تست دارید یا می‎خواهید پیش از این که تغییری جدی روی گوشی اندروید خود ایجاد کنید آن‎ها را آزمایش کنید.دلیلتان هرچه که باشد شبیه‎ساز اندروید برای کامپیوتر بسیار کاربردی است. اما بهترین شبیه‎سازهای اندروید برای ویندوز10 کدام‎ها هستند؟ 

 

چطور یک شبیه‎ساز اندروید خوب برای ویندوز10 انتخاب کنید؟ 

شبیه‎سازهای اندروید بسیار زیاد و خوبی برای ویندوز10 موجود است و بسیاری از آن‎ها رایگان هستند. با این حال تفاوت‎هایی بین شبیه‎سازهای اندروید خوب و بد وجود دارد. مهم‎ترین قابلیت یک شبیه‎ساز اندروید خوب ثبات است. اگر شبیه‎ساز اندروید شما مدام از کار می‎افتد وقت آن رسیده که به دنبال یک جایگزین باشید. از آنجایی که گزینه‎های زیادی پیش روی شماست مجبور نیستید با یک شبیه‎ساز اندروید بد سروکله بزنید. 

درضمن قابلیت‎های شبیه‎ساز اندروید را نیز باید در نظر بگیرید. برای مثل بعضی از آن‎ها به شما اجازه می‎دهند که APK شخص ثالث نصب کنید و یا قابلیت‎های روت را شبیه‎سازی می‌کنند اما بقیه‌ی شبیه‎سازها چنین قابلیت‎هایی ندارند. 

تمام شبیه‎سازهای اندرویدی که در این مقاله به شما معرفی می‎کنیم کاربردی بوده و به طور مرتب آپدیت می‎شوند. اما عملکرد شبیه‎ساز اندروید به شدت به دستگاه ویندوز10 شما بستگی دارد. یک چیز دیگر که باید به خاطر بسپارید این است که بعضی از شبیه‎سازها سرعت بالاتری دارند اما قابلیت‎های کمتری دارند درنتیجه هنگام انتخاب یک شبیه ساز این موارد را به خاطر بسپارید. 

 

1- NoxPlayer

NoxPlayer یکی از بهترین شبیه‎سازهای اندروید برای ویندوز10 است که کاملاً قابل اعتماد بوده، قابلیت‎های زیادی دارد و با ثبات است. درضمن همه‎ی قابلیت‎هایی که در دیگر شبیه‎سازها موجود است در NoxPlayer نیز یافت می‎شود. برای مثال شما می‎توانید اندازه‎ی رم و مدل پردازنده را برای NoxPlayer انتخاب کرده و مشخصات سخت‎افزار مورد نظر خود را روی کامپیوتر خود شبیه‎سازی کنید. 

NoxPlayer دسترسی به روت را نیز فراهم می‌کند. تنها کاری که باید بکنید این است که در تنظیمات سیستم خود، آن را فعال کرده و توسط آن اپلیکیشن‎های مورد علاقه‎ی خود را دانلود و نصب کنید. 

 

2- BlueStacks

BlueStacks یکی از محبوب‎ترین شبیه‎سازهای اندروید برای ویندوز10 است. نصب و استفاده از BlueStacks بسیار ساده است. تنها کافی است آن را روی دسکتاپ یا لپ‎تاپ خود نصب کنید تا یک محیط اندروید کامل داشته باشید. 

BlueStacks مانند NoxPlayer بیشتر گیمرهای موبایل اندروید را مورد هدف قرار داده است.  BlueStacks قابلیت‎های دیگری نیز دارد. برای مثال BlueStacks Affiliate به شما این امکان را می‎دهد تا محتوای گیمینگ اندروید بسازید و با آن درآمدزایی کنید. 

 

3- Andy

Andy نیز یکی از بهترین شبیه‎سازهای اندروید در بازار است. علاوه بر تقریباً تمام قابلیت‌های اندروید، Andy قابلیت‎های بسیار زیادی برای توسعه دهندگان و گیمرها دارد. برای مثال شما می‎توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور Andy استفاده کنید. گوشی هوشمند ندارید؟ می‎توانید از کنترلر پلی‎استیشن یا ایکس‎باکس خود استفاده کنید. یک قابلیت دیگر سازگاری حافظه با دسکتاپ است که تست و دیباگ کردن یک اپلیکیشن اندروید در حال توسعه را بسیار ساده‎تر می‎کند. درضمن می‎توانید قابلیت‎ها سخت‎افزار، مثل رم و پردازنده را از طریق تنظیمات ماشین مجازی خود Andy  مشخص کنید. 

 

4- Phoenix OS

کاربران قدیمی شبیه‎سازهای اندروید با نام Remix OS Player آشنایی دارند. Remix OS Player شبیه‎ساز اندروید بسیار خوبی بود که مبنی بر Linux Remix OS بسیار محبوب ساخته شده بود. اما شرکت Jide به ناگهان پشتیبانی ازRemix OS Player را متوقف کرده و شکافی در این بازار به وجود آورد. 

خوشبختانه این شکاف خیلی طولانی مدت نبود و در همان زمان  Phoenix OS توسعه یافت. Phoenix از آن زمان به یکی از محیط‎های شبیه‎ساز اندروید برای ویندوز10 تبدیل شد. اما اگر قصد استفاده از این شبیه‎ساز را دارید به شما پیشنهاد می‎کنیم که Phoenix OS را روی یک ماشین مجازی نصب کنید. 

 

5- MEmu

Memu یک شبیه‎ساز اندروید بسیار خوب دیگر برای ویندوز10 است که نصب آن بسیار ساده بوده و قابلیت‎های زیادی دارد. یکی از بهترین قابلیت‎های MEmu نقشه برداری صفحه کلید است. شما می‎توانید با استفاده از موس خود روی یک قسمت از صفحه نمایش کلیک کرده و یک کلید را برای کنترل گیم یا اپلیکیشن خود وارد کنید. 

MEmu نصب APK یک کلیکی را نیز پشتیبانی می‎کند، به این معنی که شما می‎توانید هر APK موجود روی دستگاه میزبان خود را روی MEmu نصب کنید. 

درضمن شما می‎توانید چند نمونه از MEmu را برای تست اپلیکیشن اجرا کنید. علاوه بر آن شما می‎توانید اپلیکیشن خود را روی چند نمونه‎ی مختلف نصب کنید و برای هرکدام از آن‎ها مشخصات رم و پردازنده‎ی متفاوتی تعریف کنید تا بتوانید عملکرد اپلیکیشن خود را روی چند نوع دستگاه مختلف تست کنید. MEmu گیم‎های اندروید را با کیفیت 4K پشتیبانی می‎کند و شما می‎توانید رزلوشن واقعی بازی را روی یک مانیتور 4K ببینید. 

 

6- Genymotion

Genymotion نسبت به دیگر شبیه‎سازهای اندروید در این لیست متفاوت است. درحالی که دیگر شبیه‎سازها بیشتر روی گیمینگ و بهره‎وری تمرکز دارند، Genymotion به طور کامل یک ابزار توسعه اندروید است. Genymotion یک شبیه‎ساز اندروید بسیار خوب و سریع است که توسعه دهندگان می‎توانند روی آن اپلیکیشن‎های اندروید خود را برای انواع نسخه‎های اندروید تست کنند. Genymotion با VirtualBox کار می‎کند، پس حتماً باید آن را نصب کنید. 

Genymotion تنها یک شبیه‎ساز اندروید نیست بلکه می‎توانید از آن با Android Studio نیز کار کنید تا دیگر مشکلاتی که با دیگر شبیه‎سازها پیش می‌آید را نداشته باشید. 

Genymotion قابلیت‎های بسیار زیادی دارد. پلاگین‎ها، ابزارها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده همه از قابلیت‎های این شبیه‎ساز هستند. قیمت نسخه‎ی پیشرفته‎ی Genymotion 99 دلار در سال است اما نسخه‎ی آزمایشی رایگان نیز موجود است.

 

بهترین شبیه‎ساز اندروید برای ویندوز کدام است؟ 

اندروید پلتفرم بسیار خوبی است. در طول زمان انواع اپلیکیشن‎ها و فرصت‎های کاری برای توسعه اپلیکیشن و گیم برای اندروید پیش آمده است. شما با استفاده از یک شبیه‎ساز اندروید می‎توانید این پلتفرم را به طورمستقیم به دسکتاپ ویندوز10 خود بیاورید. شما چه گیمر موبایل باشید چه یک توسعه دهنده که به دنبال محیطی برای تست می‎گردید یکی از این شبیه‎سازهای اندروید که در این مقاله به شما معرفی کردیم کارتان را راه می‎اندازد. 

 

بیشتر بخوانید:

با این پنج زبان برنامه‎نویسی تابعی آشنا شوید

چگونه فایل‎های hosts را روی لینوکس اصلاح و مدیریت کنیم؟

 

 

یک خرید عالی: 5 نکته کلیدی که هنگام خرید تبلت نباید فراموش کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد

جمعه, 27 اردیبهشت 1398

تمام اینا به شدت سی پی یو رو درگیر میکنند و داغ شدن سیستم و پوکیدن مادربرد..وای من از همینا دو رو معرفی میکنم که فقط با کارکرد اونا سیستم هنوز خنک میمونه..باور کن باور کن..بلواستاکس ورژن9.0 و نوکس پلیر ورزن 3.8.3.1
حتما حتما حتما باید این ورزژنها باشن..یه کار دیگه هم هست که هیچ جای اینترنت نیست برای خنک موندن سیستم در حالت بازی های سنگین و کار با نرم افزارها...اون بماند
برای فلش یا مموری کارتی که سیستم شناسایی نمیکنه و کلا مخفی و اصلا خرابه هم با rufus فرمتش کنید..تنها راه حل همینه..تست کنید تا ببینید

پاسخ

arman

جمعه, 27 اردیبهشت 1398

لطفا شبیه ساز برای ios معرفی کنید

پاسخ

Avexier

جمعه, 27 اردیبهشت 1398

درود
با توجه به اینکه همه ی شبیه سازهارو ست کردم
بهترین و پایدار ترین شبیه ساز حال حاضر nox هستش که بی دردسر و با قدرت خیلی عالی میشه ازش استفاده کرد

پاسخ

دانشجو

شنبه, 28 اردیبهشت 1398

سلام....
از همه بهتر Droid 4X هستش.

پاسخ

hdi

شنبه, 25 مرداد 1399

بهتریناشون بنظرم nox و koplayer و یه زمانی هم andy خوب بود

پاسخ

ثبت نظر