گلکسی نوت 10 در شش رنگ متفاوت عرضه می‌شود؛ تمرکز بر سلیقه بانوان

گلکسی نوت 10 در شش رنگ متفاوت عرضه می‌شود؛ تمرکز بر سلیقه بانوان

گلکسی نوت 10 در شش رنگ متفاوت عرضه می‌شود. گویا سامسونگ روی سلیقه بانوان تمرکز کرده است.

سامسونگ در حال توسعه دومین پرچم‌دار 2019 خود با نام گلکسی نوت 10 است که قرار است در تابستان عرضه شود اما به نظر می‌رسد که سامسونگ برای این پرچم‌دارش برنامه‌های ویژه‌ای دارد. برخی شایعات از عرضه دو نسخه از این گوشی خبر می‌دهند و برخی دیگر پیش‌بینی می‌کنند که این گوشی تنوع رنگی بیشتری نسبت به پرچم‌داران دیگر این کمپانی داشته باشد.

 

رنگ‌بندی جدید گلکسی نوت 10

هر دو گوشی گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 9 در چهار رنگ در دسترس کاربران قرار گرفتند اما سامسونگ در نظر دارد تا گلکسی نوت 10 را با 6 رنگ که شامل هر چهار رنگ قبلی و دو رنگ جدید است، راهی بازار کند.

مشابه رنگ‌های به کار رفته در گلکسی S10، اولین پرچم‌دار 2019 سامسونگ، گلکسی نوت 10 هم رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی را خواهد داشت. ضمناً مشابه با گلکسی نوت 9، نسل قبلی نوت 10، این گوشی در رنگ نقره‌ای هم عرضه خواهد شد. در کنار این چهار رنگ، شاهد عرضه گلکسی نوت 10 در رنگ قرمز آتشین و همچنین آبی گرادیانتی هم خواهیم بود.

رنگبندی گلکسی نوت 10

رنگبندی گلکسی نوت 10

 

تنوع رنگی؛ احترام به سلیقه بانوان

در سال‌های گذشته کمتر گوشی را می‌دیدیم که به جز رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و رزگلد، رنگ دیگری را داشته باشد و این تنوع رنگی برای خانم‌ها چندان جذاب نبود. اما کم‌کم رنگ‌های دیگری هم به گوشی‌های هوشمند راه یافتند. شاید بیشترین تنوع رنگی در با آیفون‌های 2018 شاهد بودیم. آیفون XR با رنگ‌های زیبا و جذاب قرمز، نارنجی، زرد، آبی و... ذهن بسیاری از ما را به سمت این تنوع رنگی در گوشی هوشمند سوق داد و حالا هم تصاویری از کانسپت‌های آیفون XI منتشر شده است که از تنوع رنگی بیشتر خبر می‌دهد. اگر گلکسی نوت 10 هم به سراغ افزودن رنگ به پالتش باشد، امیدواریم که به زودی در همه گوشی‌های هوشمند تنوع رنگی فوق‌العاده‌ای را شاهد باشیم.

رنگبندی آیفون XR

رنگبندی آیفون XR

 

نظر شما درباره گوشی‌هایی با رنگ‌های متنوع چیست؟ آیا هنوز هم به رنگ‌های سنتی قبل علاقه‌مند هستید و یا تنوع رنگی جدید را می‌پسندید؟ نظر شما درباره رنگ‌های گرادیانت چیست؟

 

اخبار مرتبط:

گلکسی نوت 10 پرو و اولین اطلاعات منتشر شده درباره این پرچم‌دار بعدی سامسونگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر