گلکسی A70s اولین گوشی سامسونگ با دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد بود

گلکسی A70s اولین گوشی سامسونگ با دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد بود

گلکسی A70s اولین گوشی سامسونگ با دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

کمپانی سامسونگ حدود دو هفته پیش از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی خود با نام ISOCELL رونمایی کرد که بالاترین رزولوشن را برای دوربین موبایل دارد. احتمالاً قرار است سامسونگ از این سنسورها در گوشی‌هایی که در نیمه دوم سال 2019 عرضه می‌شوند، استفاده کند.

احتمالاً شما هم تصور می‌کنید که گلکسی نوت 10 اولین گوشی خواهد بود که از این سنسور 64 مگاپیکسلی در دوربینش بهره خواهد برد اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارید این دوربین را برای نخستین بار در یک گوشی که پرچم‌دار نیست به‌کار ببرد. در واقع گزارش‌هایی نشان می‌دهد که گلکسی A70s اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از سنسور 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

منابع آگاه از این کمپانی گزارش کرده‌اند که گوشی هوشمند گلکسی A70s در نیمه دوم سال 2019 عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی قبل از گلکسی نوت 10 عرضه خواهد شد و یا بعدش.

گلکسی A70s پیشینه خوبی دارد. درواقع این گوشی نسخه جدیدی از گلکسی A70 است که همین امسال رونمایی شد و اولین گوشی از خانواده گلکسی A بود که به شارژ سریع 25 واتی مجهز شده بود. جالب است بدانید که این قابلیت با عرضه گوشی گلکسی S10 5G برای اولین بار ارائه شده بود.

 

ارائه یک ایده خلاقانه در یک گوشی معمولی

این احتمال که شاید گلکسی A70s اولین گوشی مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی باشد، اصلاً دور از انتظار نیست زیرا سامسونگ گوشی‌های سری A را با قابلیت‌های کاربردی و زیادی عرضه می‌کند. گذشته از این موارد، این نخستین باری نیست که سامسونگ جدیدترین تکنولوژی‌اش را با یک گوشی معمولی که پرچم‌دار نیست عرضه می‌کند. برای نمونه نمایشگر infinity-O برای اولین بار همراه با گوشی گلکسی A8s ارائه شد. ضمناً گلکسی A9 2018 هم اولین گوشی سامسونگ با دوربین چهارگانه بود.

سامسونگ امسال یک بازبینی جدی روی گوشی‌های سری گلکسی A داشته و در مدل‌های اخیرش، قابلیت، مشخصات و قیمت‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته است. به عنوان نمونه می‌توانیم به گلکسی A80 اشاره کنیم که با دوربین چرخان و کشویی 48 مگاپیکسلی عرضه شد. بنابراین عرضه یک گوشی از سری A که به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز شده باشد، اصلاً عجیب نیست.

 

اخبار مرتبط: 

گلکسی A80؛ شاهکار میانرده سامسونگ با دوربین کشویی و چرخان رونمایی شد

رسماً عمر گوشی‌های گلکسی J به پایان رسید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر