اپل به شما خبر می‎دهد که چه زمانی سرعت آیفونتان را پایین می‎آورد

اپل به شما خبر می‎دهد که چه زمانی سرعت آیفونتان را پایین می‎آورد

در سال 2017 اپل اعتراف کرد که برای بهبود عملکرد باتری دستگاه‎های قدیمی عملکرد گوشی‎های قدیمی سرعت آن‎ها را پایین می‎آورد. اما حال این شرکت اعلام کرده که از حالا به بعد پیش از این کار به کاربران خبر خواهد داد.

شرکت اپل در بیانیه‎ای اعلام کرد که پیش از فرستادن آپدیتی که سرعت دستگاه‎های قدیمی را پایین می‎آورد به آن‎ها خبر خواهد داد. درنتیجه کاربران آیفون می‏توانند آپدیت را نصب کرده و سرعت آیفون خود را پایین آورند و یا آن را نادیده بگیرند و از نرم‎افزار قدیمی استفاده کنند.

دلیل رسوایی اپل به خاطر پایین آوردن سرعت گوشی‎ها این بود که کاربران نمی‎دانستند که پایین آمدن سرعت دستگاه‎هایشان عمدی است و بسیاری از آن‎ها گوشی‎های خود را برای تعمیر یا تعویض به نمایندگی فرستاده بودند.

اگر اپل به کاربران درمورد عملکرد گوشی‎هایشان هشدار دهد، آن‎ها انتظار کاهش سرعت را خواهند داشت و دیگر دستگاه‎های سالم خود را برای تعمیر به نمایندگی نخواهند فرستاد. بسیاری از کاربران با وجود پایین آمدن سرعت هنوز هم از آیفون‎های قدیمی خود استفاده می‎کنند در نتیجه شفاف سازی اپل در این زمینه باعث خوشحالی همه خواهد شد.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر