آیپاد تاچ نسل هفتم رونمایی شد؛ بازگشت یک خانواده فراموش شده

آیپاد تاچ نسل هفتم رونمایی شد؛ بازگشت یک خانواده فراموش شده

آیپاد تاچ نسل هفتم رونمایی شد؛ بازگشت یک خانواده فراموش شده اما کاربردی.

ساعاتی پیش اپل از نسل هفتم آیپاد تاچ خود رونمایی کرد که به جز پردازنده، تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. با فیسیت همراه باشید تا iPod Touch 7 را به شما معرفی کنیم.

 

بررسی آیپاد تاچ 7

نمایشگر 4 اینچی رتینا

نسل جدید آیپاد تاچ اپل از یک نمایشگر 4 اینچی رتینا بهره می‌برد که نمایش فوق‌العاده خوبی از تصاویر، ویدیوها، پیام‌ها و... را ایجاد می‌کند. همه رنگ‌ها شارپ و واقعی به نظر می‌رسند.

 

تراشه A10 Fusion

آیپاد تاچ 7 به پردازنده A10 Fusion مجهز شده است. اپل برای نخستین بار این تراشه را در آیفون 7 به کار برده بود. بنابراین مشخص است که آیپاد تاچ 7 عملکردی مشابه با آیفون 7 خواهد داشت.

نسل جدید آیپاد تاچ از iOS 12.0 پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر به اجرای اپلیکیشن‌های ARKit و مکالمه گروهی فیس تایم است. همه این قابلیت‌ها و مزایا به دلیل پردازنده A10 Fusion است به طوری که در پردازنده A8 شاهد چنین قابلیت‌هایی نبودیم.

به لطف همین تراشه A10 Fusion تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی را تجربه خواهید کرد. حرکت‌ها در آیپاد تاچ 7 روان‌تر است و شما جزییات بیشتر و دقیق‌تری را هم می‌بینید. در واقع در طول بازی همه‌چیز کاملاً واقعی به نظر می‌رسد.

iPod Touch 7، مناسب بازی

iPod Touch 7، مناسب بازی

امنیت به سبک سنتی

آیپاد تاچ 7 برخلاف آیفون‌های این کمپانی از تاچ آی‌دی یا فیس آی‌دی پشتیبانی نمی‌کنند. در واقع اپل برای حفظ امنیت در این محصول، تنها ‌به رمزهای عبور سنتی اکتفا کرده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در آیپاد تاچ 7 شاهد آن هستیم، وجود پورت 3.5 میلی‌متری آمپر است که برخلاف سایر محصولات اپل، در iPod touch 7 حذف نشده است.

 

قیمت آیپاد تاچ 7 در نسخه‌های مختلف

اپل این محصول را در سه مدل با حافظه داخلی و قیمت متفاوت عرضه کرده است که قیمت‌ها به صورت زیر هستند:

  • 32 گیگابایت حافظه داخلی: 199 دلار
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی: 299 دلار
  • 256 گیگابایت حافظه داخلی: 399 دلار

همان‌طور که می‌بینید قیمت آیپاد تاچ 7 نسبت به گوشی‌های هوشمند اپل به شدت پایین‌تر است. اگر بخواهیم یک مقایسه ساده بین آیپاد تاچ 7 و آیفون 7 (که هر دو عملکردی مشابه دارند) داشته باشیم، باید بدانید که نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7 قیمت 499 دلار دارد.

 

زمان عرضه iPod Touch 7

اپل این محصول را در 6 رنگ مشکی، آبی، صورتی، قرمز، نقره‌ای و طلایی، از همین امروز در وب سایت خودش و از هفته آینده در فروشگاه‌ها برای فروش قرار داده است.

رنگبندی آیپاد تاچ 7

رنگبندی آیپاد تاچ 7

 

چرا آیپاد تاچ 7؟

برای نخستین بار در سال 2001 اپل دستگاه پخش صوتی دیجیتالش را معرفی کرد. شاید در ابتدا تصور می‌شد که این دستگاه کاربردی نداشته باشد اما به سرعت چنان استقبالی از آن شد که در سال 2007، حدود 73 درصد از سهم بازار را به دست آورد و عملاً به یکی از مهم‌ترین محصولات اپل تبدیل شد.

اپل اما از سال 2015 دیگر محصولی از این خانواده را عرضه نکرده بود. به همین دلیل گفته می‌شد که اپل تمرکزش را روی آیفون گذاشته است. از سوی دیگر بسیاری معتقد بودند که دیگر یک دستگاه بدون سیم کارت هیچ کاربردی ندارد بنابراین اپل به تولید محصولات آیپاد تاچ خاتمه داده است.

حالا اما اپل عضو دیگری از این خانواده را معرفی کرده است که به عنوان دستگاهی عالی برای پخش موسیقی برای کودکان و یا افرادی که به گوشی هوشمند نیازی ندارد، کاربرد دارد. گذشته از این موارد می‌توانید آیپاد تاچ 7 را به سایر دستگاه‌های هوشمند وصل کرده و استفاده‌های دیگری از این دستگاه داشته باشید.

 

اخبار مرتبط:

بهترین بازی های آموزشی آیپاد و آیفون برای فرزندان

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: اپل


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر