یک توزیع لینوکس دیگر با openSUSE Leap به ویندوز10 اضافه می‌شود

یک توزیع لینوکس دیگر با openSUSE Leap به ویندوز10 اضافه می‌شود


کاربرانی ویدوز10 که دوست دارند از لینوکس تحت ویندوز استفاده کنند از شندین این خبر خوشحال خواهند شد که یک گزینه‎ی دیگر با فرم  openSUSE Leap 15.1 به مایکروسافت استور اضافه شده است. نسخه‎ی جدید این توزیع هفته‎ی پیش منتشر شده و هم اکنون می‎توانید آن را از ویندوز استور دریافت کنید. 
نسخه‎ی 15.1 سخت‎افزار مدرن‎تر را پشتیبانی می‎کند و عملکرد YaST بهتری دارد. این توزیع دارای مدیریت پکیج RPM با استفاده از مخازن پکیج openSUSE است. توزیع Leap بسیار با ثبات است و بر اساس کد منبع USE Linux Enterprise ساخته شده است. 
حتی اگر این توزیع خاص برای شما جذاب نباشد اما این موضوع که تعداد توزیع‎های لینوکسی که تحت ویندوز10 اجرا می‎شوند رو به افزایش هستند موضوعی بسیار جالب است. سیستم عامل‎هایی مثل اوبونتو و دبیان هم اکنون موجود هستند و توزیع‎های خوب دیگری نیز مثل آرچ لینوکس نیز اضافه شده‎اند. 

 

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت تأیید کرد که به زودی ویندوز10 بدون پسورد خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر