ای‌دیتا و حضوری پررنگ در کامیپوتکس 2019؛ محصولات شگفت‌انگیز گیمینگ XPG

ای‌دیتا و حضوری پررنگ در کامیپوتکس 2019؛ محصولات شگفت‌انگیز گیمینگ XPG

ای‌دیتا و حضوری پررنگ در کامیپوتکس 2019؛ محصولات شگفت‌انگیز گیمینگ XPG رونمایی شدند.

کامپیوتکس 2019 در جریان است و ای‌دیتا (Adata) هم در این کنفرانس حضور فعالی داشته است و امسال با عرضه چندین محصول گیمینگ وارد صحنه شده است. با فیسیت همراه باشید تا محصولات گیمینگی که Adata در کامیپوتکس 2019 رونمایی کرده است را با هم ببینیم.

 

XPG Experience Zone؛ غرفه Adata

کمپانی Adata در این رویداد یک غرفه با نام XPG Experience Zone را درنظر گرفته بود که در آن محصولات گیمینگ برند XPG، از جمله هدست، کیبورد، موس پد، کیس، SSD و DRAM به نمایش درآمده بودند.

یکی از جذابیت‌های این محوطه، سازه‌ای به نام XPG Orb بود که از 300 هزار قطعه تشکیل شده و 3 هزار ساعت زمان صرف ساخت آن شده بود.

 

هدست گیمینگ XPG Precog

این هدست گیمینگ، اولین هدستی است که از طراحی با فناوری درایو دوگانه بهره می‌برد. همچنین هدست گیمینگ XPG Precog از سه حالت پخش متفاوت که کاربردهای مختلفی هم دارند پشتیبانی می‌کند که عبارتند از:

  • حالت موسیقی
  • FPS
  • Virtual 7.1 Surround Sound

این هدست گیمینگ دارای قابلیت پخش صدای چند لایه و فراگیر است و همچنین به لطف فناوری‌های پیشرفته، صدای محیطی را به خوبی حذف می‌کند. با این اوصاف این هدست گیمینگ Adata یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهاست.

هدست گیمینگ XPG Precog_ رویداد کامپیوتکس 2019

هدست گیمینگ XPG Precog _ رویداد کامپیوتکس 2019

 

کیبورد گیمینگ XPG Summoner

دیگر محصول گیمینگی که Adata در این رویداد رونمایی کرد، کیبورد گیمینگ XPG Summonerاست که با سه نوع سوییچ Cherry MX به رنگ‌های نقره‌ای، آبی و قرمز طراحی شده است. طراحی این کیبورد به نوعی حرفه‌ای و ارگونومیک است که گیمر در طول بازی هیچ خستگی را احساس نمی‌کند و از سوی دیگر به راحتی می‌تواند کنترل بازی را بدست گرفته و بهترین تجربه را داشته باشد.

کیبورد گیمینگ XPG Summoner - رویداد کامیپوتکس 2019

کیبورد گیمینگ XPG Summoner - رویداد کامیپوتکس 2019

 

پد موس XPG Battleground

سومین محصولی که Adata در کامپیوتکس 2019 از آن رونمایی کرد، پد موس XPG Battleground بود. این محصول به صورت کاملا بزرگ و جنسی نرم و ضد خش و آب ساخته شده است تا تجربه گیمر از بازی را بهبود ببخشد.

 

قطعات اصلی در کنار لوازم جانبی گیمینگ

علاوه بر این سه محصول گیمینگ، Adata از چند قطعه اصلی هم در کامیپوتکس 2019 رونمایی کرد. دو کیس BattleCruiser و Invader که هر دو دارای کنترلرهای ARGB و پنل‌های مغناطیسی هستند و قابلیت نصب ساده‌ را هم دارند، از جمله این قطلات بودند.

خنک کننده مایع XPG Levante با رادیاتور 240 میلی متری و دو فن داخلی ARGB و همچنین منبع تغذیه XPG Reactor (این منبع تغذیه دارای نرخ بازدهی 92 درصدی است و با مادربرد Intel2020 هم سازگار است.)، دو محصول دیگر این حوزه بودند.

کیس گیمینگ _ رویداد کامپیوتکس 2019 BattleCruiser

کیس گیمینگ _ رویداد کامپیوتکس 2019 BattleCruiser

 

رونمایی از بازی Redout

ای‌دیتا در کنار رونمایی از محصولات جذاب گیمینگ، خود بازی را هم فراموش نکرده بود. دیگر اتفاق مهمی که مهمان غرفه XPG Experience Zone ای‌دیتا بود، رونمایی اختصاصی از نسخه جدید بازی Redout (بازی سبک ریسینگ از استودی 34Big Thing) بود.

 

 

اخبار مربوط به کامپیوتکس 2019:

پردازنده AMD Ryzen 9 3900x؛ پرچم‌دار 12 هسته‌ای نسل سوم رایزن

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر