هارد اکسترنال HDD770G ای‌دیتا با نور پردازی RGB رونمایی شد

هارد اکسترنال HDD770G ای‌دیتا با نور پردازی RGB رونمایی شد

هارد اکسترنال HDD770G ای‌دیتا با نور پردازی RGB رونمایی شد.

کمپانی Adata که در جریان رویداد کامپیوتکس 2019 با عرضه لوازم جانبی گیمینگ خوش درخشیده بود، در ادامه این رویداد از هاردی با نام HDD770G رونمایی کرد که این محصول هم مجددا جامعه گیمرها را هدف قرار داده است. با فیسیت همراه باشید تا یک بررسی اجمالی از این هارد اکسترنال داشته باشیم.

 

نور پردازی RGB

هارد اکسترنال HDD770G با طراحی زیبا و چشم‌نواز و نور پردازی RGB روی بدنه، این محصول را بیشتر برای گیمرها جذاب کرده است و به یک نقطه وقت برای این هارد نسبت به محصولات هم‌رده‌اش تبدیل شده است.

 

هاردی مقاوم از هر نظر

کمپانی Adata در این هارد اکسترنال گیمینگ از طراحی سه لایه بهره برده است و همچنین HDD770G را به استاندارد IP68 هم مجهز کرده است. از سوی دیگر این هارد اکسترنال در برابر آب، ضربه و گرد و غبار هم کاملا مقاوم است. بنابراین ای‌دیتا کاملا خیال کاربرانش را از مقاومت این محصول مطمئن و آن را به یک گزینه عالی برای گیمرها تبدیل کرده است.

 

سایر ذخیره‌ساز‌های ای‌دیتا در کامپیوتکس 2019

ای‌دیتا در رویداد کامپیوتکس 2019 در کنار این هارد اکسترنال، چند لوازم جانبی و چند قطعه اصلی را هم رونمایی کرده است. علاوه بر این موارد، ای‌دیتا در حوزه ذخیره‌سازها هم دست خالی در این رویداد حضور نیافته است.

ای‌دیتا در این رویداد از سه مدل SSD با نام‌های SE760 و SE800 و SC680هم رونمایی کرده است. هر سه این SSDها علاوه بر بهره بردن از استاندارد IP68 و داشتن ابعاد مناسب، دارای درگاه USB-C هم هستند و با انواع دستگاه‌ها از جمله کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی و... سازگارند.

ای‌دیتا همچنین از کارت حافظه MicroSDXC هم رونمایی کرده است که در برابر آب، ضربه و اشعه ایکس مقاوم است و برای کاربران حرفه‌ای ساخته شده است. این کارت حافظه که از آخرین فناوری روز دنیا در زمینه عملکرد فنی بهره می‌برد، دارای استاندارد A2 است و توانایی ضبط 80 هزار ساعت ضبط ویدیو را دارد.

 

اخبار مرتبط:

ای‌دیتا و حضوری پررنگ در کامیپوتکس 2019؛ محصولات شگفت‌انگیز گیمینگ XPG

 

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.   

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر