گوشی همراه مايکروسافت ، مجهز به بدنه فلزی و ويندوز 10

گوشی همراه مايکروسافت ، مجهز به بدنه فلزی و ويندوز 10

به گفته WMPU ، اين غول نرم افزار سازی ، مشغول ساخت يک گوشی پرچم دار جديد است که ممکن است جانشين لوميا 830 شود . نکته جالب اين خبر در چيست ؟ به گفته منبع خبر ، اين گوشی ممکن است با قابی فلزی ، شبيه قاب لوميا 930 ، عرضه شود ، اين امر ، فروش اين دستگاه را تسهيل می سازد .

به گفته WMPU ، اين غول نرم افزار سازی ، مشغول ساخت يک گوشی پرچم دار جديد است که ممکن است جانشين لوميا 830 شود . نکته جالب اين خبر در چيست ؟ به گفته منبع خبر ، اين گوشی ممکن است با قابی فلزی ، شبيه قاب لوميا 930 ، عرضه شود ، اين امر ، فروش اين دستگاه را تسهيل می سازد . مدل جديد لزوما يک گوشی پرچم دار نيست ! علی رغم اين که مدل جديد يک گوشی پرچم دار با قاب فلزی و قيمت مناسب است ، تجهيزات فوق پيشرفته ای در آن قرار داده نشده است . مايکروسافت در نظر دارد از اين محصول برای گسترش بخش متوسط محصولات خود استفاده کند ، در نتيجه می توان انتظار داشت گوشی هوشمند جديد ، جانشين لوميا 830 شود . مسئولين مايکروسافت گفته اند ، اين شرکت سه نوع گوشی همراه عرضه می کند : گوشی های دارای قيمت مناسب، گوشی های تجاری ( گوشی های رنج متوسط ) و گوشی های پيشرفته . اين نگرش در حال حاضر شکل گرفته است زيرا لوميا 950 و لوميا 950 XL در رنج پيشرفته ، مدل مجهز به بدنه فلزی در رنج متوسط و لوميا 550 با سيستم عامل ويندوز 10 در رنج گوشی های دارای قيمت مناسب قرار می گيرند . اگرچه اين خبر هنوز تاييد نشده است ، می توان انتظار داشت که گوشی متعلق به رنج متوسط مايکروسافت ، تجهيزات خوبی به همراه خود داشته باشد . می توان انتظار داشت که مايکروسافت جزييات اين مدل را در نمايشگاهی که در ششم اکتبر ( 14 مهر ) برگذار می شود ، ارائه کند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر