اکتیویوژن از بازی جدید کال آف دیوتی رونمایی کرد

اکتیویوژن از بازی جدید کال آف دیوتی رونمایی کرد

آبان ماه امسال، کال آف دیوتی با یک بازی دیگر از سری بازی‎های بسیار محبوب و جذاب خود بازمی‎گردد. نام این بازی Call of Duty: Modern Warfare است و همانطور که از نامش پیداست ادامه‎ی سری بازی‎های Modern Warfare است. 

 

تاریخچه‎ی سری بازی‎های کال آف دیوتی 


اولین بازی کال آف دیوتی در سال 2003 منتشر شد. این بازی  در فضای جنگ جهانی دوم قرار داشت و برای پلتفرم کامپیوتر شخصی منتشر شد. این بازی در زمان خود بسیار موفق بود اما هیچ‎کس فکرش را نمی‎کرد که این همه سال دوام بیاورد و این همه اسپین-آف از آن ساخته شود. 
کال آف دیوتی2 در سال 2005 منتشر شد و از آن زمان هرسال یک بازی کال آف دیوتی جدید منتشر می‎شود. بازی‎های  Modern Warfare که فضای آن‎ها در دنیای امروزی قرار دارد محبوب‎ترین بازی‎های این سری بوده‎اند و این بازی جدید، Call of Duty: Modern Warfare نیز از همین سری است. 

 

چه انتظاری باید از Call of Duty: Modern Warfare داشته باشیم؟ 


Modern Warfare جدید واقعی‎ترین بازی کال آف دیوتی است که تا به حال ساخته شده است. Infinity Ward، استودیو سازنده‏ی این بازی قصد داشته کاری کند تا Modern Warfare حس واقعیت را به گیمرها القا کند وحتی برای این کار یک موتور گیم جدید ساخته است. 
Call of Duty: Modern Warfare یک قسمت بسیار جالب از سری کال آف دیوتی است که طوری طراحی شده تا مناسب سال 2019 باشد، به این معنی که فضا کمتر سیاه و سفید و بیشتر خاکستری است و کاراکترها تصمیماتی می‎گیرند که شما با آن‎ها موافق نخواهید بود. 
این بازی طوری طراحی شده تا شما را از نظر احساسی درگیر کند و حتی گاهی اوقات اعصابتان را به هم بریزد. درحالی که بازی‎های قبلی کال آف دیوتی بیشتر روی رویکرد اول تیراندازی بعد پرسش سوال ساخته شده‎بودند Infinity Ward امیدوار است بتواند طور دیگری روی شما اثر بگذارد. 

 

Call of Duty: Modern Warfare چه زمانی منتشر خواهد شد؟ 


بازی Call of Duty Modern Warfare دارای داستان تک بازیکنی و همچنین چندین حالت چند بازیکنی یا مولتی‎پلیر است. دو داستان وجود دارد. یکی که شما در آن به عنوان یک سرباز عملیات ویژه بازی می‎کنید و دیگری که در آن یک جنگجوی شورشی در خاورمیانه هستید. 
Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه 3 آبان 1398) برای پلتفرم‎های کامپیوتر، پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان منتشر خواهد شد. Modern Warfare دارای قابلیت کراس-پلی بین کامپیوتر و کنسول‎هاست. 

 

بیشتر بخوانید:

Call of Duty: Black Ops 5 یک سال زودتر از انتظار در سال 2020 منتشر خواهد شد

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر