Home Team، اپلیکیشن اجتماعی جدید عرضه شده برای ویندوزفون ها

Home Team، اپلیکیشن اجتماعی جدید عرضه شده برای ویندوزفون ها

Microsoft Garage در طول سال گذشته چندین برنامه را که اکثرا برای اندروید و iOS بوده، منتشر کرده است. حال، یک برنامه اجتماعی عرضه کرده و این اپلیکیشن برای اولین بار برای ویندوز فون ها اجرا می شود. این برنامه Home Team نامیده می شود و به کاربران اجازه می دهد که توصیه هایی برای متخصصین برق، متخصصین مد، پرستاران کودک، حسابداران مالیاتی و دیگر رشته ها پیدا کنند و به اشتراک گذارند.


در توضیحات این برنامه آمده است: "Home Team به کاربران توانایی به اشتراک گذاشتن توصیه های شفاهی برای متخصصان خدمات مختلف مانند لوله کش، برقکار، متخصص مد و غیره را می دهد. همه ما ترجیح می دهیم تا توصیه ها و پیشنهادات عالی از دوستان، همکاران یا همکلاسی های خود داشته باشیم. اپلیکیشن اجتماعی Home Team شما را قادر می سازد تا به صورت مستقیم به دوستان و همکلاسی های خود وصل شوید و پیشنهادات و توصیه های کاری و تخصصی دریافت کنید. کاربران می توانند به دوستان فیسبوکی خود وصل شوند و یا به شبکه های کاری ملحق شوند و پیشنهاداتشان را با همکارانشان به اشتراک بگذارند."
ویژگی های کلیدی این برنامه شامل موارد زیر می شود:
-    تیم خود را مدیریت کنید. Home Team به شما کمک می کند تا تیمی از افراد مختلف که به شما خدمات ارائه داده اند، مدیریت کنید که در این صورت مثلا اگر نیاز به برقکار پیدا کردید، نباید به دنبال برقکار دو سال پیش بگردید.
-    پیشنهادات را دریافت کنید. به صورت مستقیم به افرادی که برای به اشتراک گذاری توصیه هایتان اعتماد دارید، وصل می شوید.
-    با همکاران خود در ارتباط باشید. به یک شبکه کاری وصل شوید و توصیه های خود را به اشتراک بگذارید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر