نوکیا 2.2؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با 3 سال پشتیبانی نرم افزاری رونمایی شد

نوکیا 2.2؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با 3 سال پشتیبانی نرم افزاری رونمایی شد

نوکیا 2.2؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با 3 سال پشتیبانی نرم افزاری رونمایی شد.

شرکت HMD Global از یک گوشی جدید با نام نوکیا 2.2 (Nokia 2.2) رونمایی کرده است که قیمت بسیار مناسبی دارد. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی ارزان قیمت نوکیا را به شما معرفی کنیم.

 

بررسی گوشی هوشمند نوکیا 2.2

طراحی صفحه نمایش؛ طراحی قدیمی

نوکیا 2.2 از صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS و رزولوشن +HD بهره می‌برد. نوکیا این گوشی مقرون به صرفه را با حاشیه‌هایی در بالا و پایین نمایشگر، اما همراه با ناچ قطره‌ای که به حاشیه می‌پیوندد، رونمایی کرده است. به عبارتی نوکیا همچنان از یک طراحی قدیمی برای این گوشی استفاده کرده است.

 

مشخصات سخت افزاری؛ نه چندان قدرتمند

گوشی مقرون به صرفه نوکیا 2.2 از پردازنده چهار هسته‌ای هلیو A22 همراه با 2 یا 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته نگران کمبود حافظه نباشید زیرا با استفاده از اسلات کارت حافظه، می‌توانید این کمبود را جبران کنید.
شرکت HMD این گوشی مقرون به صرفه را به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که از طریق پورت میکرو یو اس بی می‌توانید آن را شارژ کنید. مشخصات سخت افزاری این گوشی نسبت به گوشی‌های کنونی بازار ضعیف است اما بهتر است در مقامِ مقایسه، قیمت ارزان نوکیا 2.2 را هم در نظر بگیرید.


مشخصات نرم افزاری؛ برگ برنده نوکیا 2.2

نوکیا این گوشی مقرون به صرفه‌اش را به اندروید وان مجهز کرده است. از این رو واسط کاربری نوکیا 2.2 شباهت زیادی به اندروید پای دارد. از طرفی HMD اعلام کرده است که این گوشی حداقل تا سه سال آینده به‌روز‌رسانی‌های نرم افزاری را دریافت خواهد کرد، بنابراین می‌دانیم که اندروید Q و حداقل یک اندروید بعد از آن، برای نوکیا 2.2 عرضه خواهند شد.
این ویژگی مهمترین برگ برنده نوکیا 2.2 نسبت به سایر رقبای هم‌رده‌اش است، زیرا دیگر گوشی‌های همرده نوکیا 2.2 حتی ممکن است این به‌روزرسانی‌ها را دریافت نکنند.

 

دوربین اصلی و سلفی

نوکیا 2.2 به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED مجهز شده است. ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر هم خانه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که به لطف بهره بردن از هوش مصنوعی، در غیاب سنسور اثرانگشت، قابلیت face unlock را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.


قیمت و زمان عرضه گوشی نوکیا 2.2

این گوشی در دو رنگ مشکی و خاکستری از 11 ژانویه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. HMD برای نسخه‌ای از این گوشی با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 100 دلار و برای نسخه‌ی دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 115 دلار را در نظر گرفته است که قیمت‌های بسیار مناسبی هستند.

رنگبندی گوشی هوشمند نوکیا 2.2

رنگبندی گوشی هوشمند نوکیا 2.2


نظر شما درباره این گوشی ارزان قیمت نوکیا چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟

 

 

اخبار مرتبط:

نوکیا X71؛ اولین گوشی HMD با نمایشگر حفره‌دار با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر