وزیر ارتباطات: سرویس‌دهندگان اینترنت تنها دو هفته برای اصلاح روند مهلت دارند

وزیر ارتباطات: سرویس‌دهندگان اینترنت تنها دو هفته برای اصلاح روند مهلت دارند

وزیر ارتباطات: سرویس‌دهندگان اینترنت تنها دو هفته برای اصلاح روند مهلت دارند. در غیر این صورت وزیر ارتباطات خودش به ماجرا ورود خواهد کرد.

ساعاتی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود پستی انتقادی را منتشر کرد که روی سخنش با سرویس‌دهندگان اینترنت بود. گویا وزیر ارتباطات برای بررسی کیفیت خدمات سرویس‌دهندگان با پشتیبانی آن‌ها تماس گرفته است. در نهایت به دلیل ناراضی بودن از شرایط، تنها دو هفته به سرویس‌دهندگان، از جمله مخابرات (2020) فرصت داده است تا وضعیت را اصطلاح کنند.

آذری جهرمی به صورت قاطع اعلام کرده است که اگر پس از این مهلت، اصلاحاتی صورت نگیرد، خودش شخصاً به قضیه ورود خواهد کرد. نمونه ورود وزیر ارتباطات به یک ماجرا را می‌توانیم در کدهای دستوری ستاره مربع ببینیم که شاهد برخوردی قاطع بودیم. آذری جهرمی در آخر ضمن تأکید بر اینکه در مورد حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارد، از کاربرانی که شکایتی در مورد اینترنت دارند خواست تا شکایت خود را با شماره‌گیری 195 مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود. در نهایت هم پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات به هشتگ #گزارش_به_مردم مزین شده بود.

 

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات در رابطه با سرویس‌دهندگان اینترنتی به این صورت است:

امروز با پشتیبانی مخابرات (2020) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.
دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه #حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.
اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شکایتی دارید لطفاً با تماس با ۱۹۵ آن را مطرح فرمایید تا رسیدگی شود. ممنون.
#گزارش_به_مردم

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات در انتقاد از سرویس‌دهندگان اینترنت

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات در انتقاد از سرویس‌دهندگان اینترنت

 

مکالمه صوتی وزیر ارتباطات با یکی از پشتیبانهای سرویس دهندگان اینترنتی

 

اخبار فناوری ایران:

قبل از خرید گوشی، از قیمتش مطمئن شوید؛ استعلام قیمت گوشی موبایل از طریق سامانه 124

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رسولی

یک‌شنبه, 19 خرداد 1398

واقعا شرم اوره
یاد پسر همسایه افتادم که یه بچه دیگه رو زده بود باباش اومد جلو اون پسره که داشت گریه میکرد زد تو گوش پسر خودش.بعد که اومد تو حیاط بچه شو بوسید و بغلش کرد. حالا حکایت ایناس.
کم فروشی که امر عادیه تو سرویسهای مخابرات. سرویس 8 مگ گرفتم ولی سرعتم 4 مگ ست شده بود. هرچی درخواست پشتیبانی میدی همش میگن رسیدگی میکنیم اخرشم دیگه نمیتونی درخواست پشتیبانی بدی (غیرفعال میکنن).(برای خودم اتفاق افتاده)

پاسخ

Mehdi

یک‌شنبه, 19 خرداد 1398

خدا به خیر کنه. این از کیفیت پاسخگویی اینم از قیمت‌شان که هر گیگ اینترنت بین‌المللی را 4 برابر داخلی محاسبه میکنه. اونم اینترنتی که همش قطع میشه. وزیر محترم باید انحصار اینترنت کابلی را از دولت بگیره

پاسخ

ثبت نظر