جورج آر.آر مارتین در حال همکاری با FromSoftware برای ساخت یک بازی جدید است

جورج آر.آر مارتین در حال همکاری با FromSoftware برای ساخت یک بازی جدید است

نویسنده‎ی سریال محبوب بازی تاج‎ و تخت، جورج آر.آر مارتین و استودیو سازنده‎ی بازی محبوب Dark Souls در حال توسعه‎ی یک بازی جدید به نام Elden Ring هستند. در حال حاضر به جز نام بازی هیچ چیز دیگری درمورد آن نمی‎دانیم اما با توجه به سازندگان آن می‎توان گفت که بازی در دنیایی کاملاً خیالی صورت خواهد گرفت. این بازی برای ایکس‎باکس وان، پلی‎استیشن4 و کامپیوتر شخصی و توسط شرکت باندای نامکو منتشر خواهد شد. در کنفرانس خبری مایکروسافت چیزهای بیشتری درمورد  Elden Ring خواهیم شنید. 
با این که شرکت From از سال 1986 فعال بوده اما در سال 2009 با تولید RPG Demon’s Souls به یک برند جهانی تبدیل شد. FromSoftware با ادامه‎ی تریلوژی Dark Souls در بازی‎های ترسناک Bloodborne ، بازی نینجایی: Shadows Die Twice و همچنین بازی واقعیت مجازی Déraciné به شهرت رسید. مارتین ماه پیش در یک پست وبلاگی از همکاری خود در یک گیم خبر داد. 

 

بیشتر بخوانید:

اکتیویوژن از بازی جدید کال آف دیوتی رونمایی کرد

Call of Duty: Black Ops 5 یک سال زودتر از انتظار در سال 2020 منتشر خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر