E3: مایکروسافت از نسل جدید «ایکس‎باکس اسکارلت» رونمایی می‎کند

E3: مایکروسافت از نسل جدید «ایکس‎باکس اسکارلت» رونمایی می‎کند

تا کمتر از بیست و چهار ساعت دیگر شرکت مایکروسافت از نسل جدید ایکس‎باکس رونمایی می‎کند. این شرکت در تیزرهای تبلیغاتی خود از پیام‎های مخفی استفاده کرده است. کاربران توییتر متوجه این پیام‎ها شده و آن‎ها را رمزگشایی کرده‎اند. در اولین تیزر که چند روز پیش منتشر شد R 255، در دومی G 36 و در ویدئو آخر که امروز منتشر شد B 0 نمایش داده شده بود. این کدها با هم  RGB (255,36,0) را نشان می‎دهند که بیانگر کد رنگ اسکارلت (قرمز نارنجی) است. 

ایکس باکس


بنا به شایعات، مایکروسافت در حال تولید دو کنسول جدید با نام کد «اسکارلت» است که کنسول مدل بالاتر آناکوندا و مدل پایین‎تر لاک‎هارت نام دارد. حال به نظر می‎رسد که مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 از پروژه‎ی اسکارلت خود پرده‎برداری کند. دو سال پیش نیز هنگام معرفی ایکس‎باکس وان‎ایکس مایکروسافت طی یک حرکت مشابه پیام‎های مخفی را در تیزرهای E3 جا داد. 
علاوه بر اسکارلت، مایکروسافت از دو بازی جدید Gears 5 و Bleeding Edge رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین از برنامه‎های خود برای گیمینگ روی کامپیوتر شخصی صحبت خواهد کرد. یک اپلیکیشن ایکس‎باکس جدید نیز به صورت بتا برای ویندوز10 منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

آیا گیمینگ با کامپیوتر در حال نابودی است؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر