شرکت بزرگ گیمینگ EA Games اینبار با بازی‎های مستقل به مراسم E3 2019 می‎آید

شرکت بزرگ گیمینگ EA Games اینبار با بازی‎های مستقل به مراسم E3 2019 می‎آید

شرکت بزرگ گیمینگ EA Games اینبار با بازی‎های مستقل به مراسم E3 2019 می‎آید.

درحالی که شرکت EA به خاطر سری بازی‎های عظیم خود مثل Battlefield، FIFA و Apex Legends شهرت دارد، اما این شرکت بازی‎های کوچکتر بسیار خوبی نیز تولید کرده است. امروز در مراسم E3 در لس‎آنجلس، این شرکت از سه بازی مستقل بسیار جذاب دیگر رونمایی کرد. 
اولین بازی  Lost in Random است که توسط استودیو Zoink ، سازنده‎ی بازی جذاب Fe تولید شده است. هنوز چیز زیادی درمورد بازی نمی‎دانیم، اما مانند بازی قبلی این استودیو، Lost in Random نیز دارای سبک بصری عرفانی و بسیار جذابی است. بازی دوم  RustHeart، یک بازی اکشن رول-پلی است. پلیرها در نقش یک کاوشگر در یک چندجهانی فضایی هستند و یک ربات دستیار دارند. بازی سوم ساخت استودیو Hazelight است و هنوز نام آن اعلام نشده است. همه‎ی این بازی‎ها برای کامپیوتر شخصی منتشر می‎شوند اما هنوز مشخص نیست که کدام کنسول‎ها میزبان این گیم‎ها خواهند بود. 

 

بیشتر بخوانید:

E3: مایکروسافت از نسل جدید «ایکس‎باکس اسکارلت» رونمایی می‎کند

جورج آر.آر مارتین در حال همکاری با FromSoftware برای ساخت یک بازی جدید است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر