Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد

Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد

مایکروسافت یک تریلر جدید از بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد که دو سورپرایز بزرگ در آن بود: اعلام تاریخ انتشار و حضور کیانو ریوز در بازی. در این تریلر بسیاری از المان‎هایی که در تیزر سال پیش دیده بودیم از جمله یک آینده‎ی تاریک و پر از جرم و جنایت دیده می‎شود. اما کیانو ریوز که نام کاراکتر او در بازی «Mr. Fusion» نام دارد در انتهای تریلر روی صفحه آمد و اعلام کرد که بازی در تاریخ 28 فروردین سال 1399 منتشر خواهد شد. 
Cyberpunk 2077 از سال 2013 در حال توسعه بوده اما سال پیش اولین تیزر آن منتشر شد. Cyberpunk 2077 یک بازی شوتر است که در آن می‎توانید کاراکترها را به دلخواه خود تغییر دهید. داستان در دنیایی شکل می‎گیرد که ایمپلنت‎ها می‎توانند ظاهر و قابلیت‎های آدم‎ها را تغییر دهند. این داستان از Cyberpunk 2020 الهام گرفته و توسط شرکت CD Projekt Red تولید می‎شود.  

 

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن ایکس‎باکس برای ویندوز10 منتشر شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: gamesradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر