پشتیبانی بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی رهگیری پرتو با استفاده از کارت گرافیک GeForce RTX شرکت انویدیا

پشتیبانی بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی رهگیری پرتو با استفاده از کارت گرافیک GeForce RTX شرکت انویدیا

با همکاری CD Projekt Red و شرکت انویدیا، بازی سایبرپانک 2077 با کارت‎های گرافیک GeForce RTX تکنیک رهگیری پرتو را پشتیبانی خواهد کرد. اگر کارت گرافیک GeForce RTX را خریده باشید می‎توانید از نورپردازی بسیار واقعی و جلوه‎های بسیار زیبای رهگیری پرتو استفاده کنید. شاید روی دیگر کارت‎های گرافیک نیز بتوانید از این تکنولوژی بسیار جذاب لذت ببرید اما برای این که بازی آنطور که باید اجرا شود به هسته‎های RT نیاز دارید. 
شرکت انویدیا همچنین اسکرین‎شات‎هایی نشان داد تا بهتر درک کنیم که رهگیری پرتو ( در رزلوشن 4K) در بازی سایبرپانک 2077 چگونه است. برای این که یک چشمه‎ی کوچک از نورپردازی و گرافیک بالای سایبرپانک 2077 را با رهگیری پرتو ببینید کافی است نگاهی به عکس زیر بیندازید. 

سایبرپانک


هنوز معلوم نیست که سایبرپانک 2077، DLSS را پشتیبانی می‎کند یا خیر اما بسیاری از گیمرها امیدوارند که این پشتیبانی وجود داشته باشد تا در صورت فعال بودن قابلیت رهگیری پرتو بتوانند بازی را به خوبی روی کارت گرافیک RTX اجرا کنند. DLSS می‎تواند فریم ریت را تا حد زیادی ارتقا دهد و برای استفاده از قابلیت رهگیری پرتو بسیار حیاتی است، به خصوص آنطور که مشخص است سایبرپانک 2077 به گرافیک بسیار بالایی نیاز دارد. 
باید فعلاً منتظر بمانیم و ببینیم چه می‎شود اما به احتمال خیلی زیاد انویدیا پشتیبانی DLSS را برای چنین بازی مشهوری قرار داده باشد. خود پشتیبانی DLSS می‎تواند یک عامل اصلی برای انتخاب کارت گرافیک RTX از طرف گیمرها شود. سایبرپانک 2077 به خاطر حضور کیانو ریوز در بازی و در مراسم E3 حسابی روی زبان‎ها افتاده است. 

 

خبرهای مرتبط:

Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد

نسخه‎ی بازسازی شده‎ی Final Fantasy VIII به کنسول‎ها می‎آید

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر