شیائومی ساعت هوشمند Smart Watch 2 را با حسگر ECG رونمایی کرد

شیائومی ساعت هوشمند Smart Watch 2 را با حسگر ECG رونمایی کرد

شیائومی از ساعت هوشمند Smart Watch 2 با حسگر ECG و قیمت پایه 145 دلاری رونمایی کرد.

همانطور که انتظار داشتیم، هوامی، شرکت زیر مجموعه شیائومی، از ساعت هوشمندی با نام‌ Amazfit Smart Watch 2 رونمایی کرد که علاوه بر سنسور سنجش ضربان قلب نوری، به سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) هم مجهز شده است، سنسوری که در اپل واچ سری 4 شاهد آن بودیم. با فیسیت همراه باشید تا این ساعت هوشمند را به شما معرفی کنیم.

 

بررسی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2

صفحه نمایش

اسمارت واچ 2 شباهت زیادی به ساعت هوشمند قبلی این شرکت یعنی ورج (Amazfit Verge) دارد اما از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر و با وضوح بالاتر، نمایشگر 1.39 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل بهره می‌برد. این در حالی است که ساعت هوشمند ورج دارای نمایشگر 1.30 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل بود. ضمناً نمایشگر ساعت هوشمند اسمارت واچ 2 شیائومی به گوریلا گلس 3 مجهز شده است.

 

سخت افزار

شیائومی این ساعت هوشمند جدیدش را به پردازنده اسنپدراگون Wear 2500، همراه با 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. به لطف به کارگیری همین تراشه، اسمارت واچ 2 از 4G با eSIM و VOLTE پشتیبانی می‌کند.

این ساعت هوشمند جدید شیائومی از باتری 420 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در حالت فعال بودن 4G، تا 28 ساعت دوام می‌آورد. ضمناً یک میکروفون داخلی و بلندگو هم در اسمارت واچ 2 تعبیه شده است. ثبت موقعیت هم با GPS، GLONASS و BeiDou انجام می‌شود.

 

سایر مشخصات و ویژگی‌های اسمارت واچ 2

ساعت هوشمند Smart Watch 2 به سیستم عامل اختصاصی Amazfit OS مجهز شده است که با 4.4 و بالاتر و iOS 10 و بالاتر سازگار است. ضمنا قاب این ساعت هوشمند از جنس سرامیک زیرکنیوم ساخته شده است و تا فشار 5 اتمسفری در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

شیائومی در کنار دو نسخه معمولی و مجهز به ECG، اسمارت واچ 2 را در یک نسخه اونجرز و به صورت محدود هم ارائه خواهد کرد که دارای بندهای شخصی سازی شده و تم‌های از قبل نصب شده است. شیائومی تنها 5000 واحد از این محصول را برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهد شد.

 

قیمت اسمارت واچ 2

شیائومی برای نسخه استاندارد اسمارت واچ 2، قیمت 145 دلاری، برای نسخه دارای سنسور ECG قیمت 190 دلار و برای نسخه اونجرز قیمت 215 دلاری را در نظر گرفته است.

مدل‌های مختلف اسمارت واچ 2 شیائومی

مدل‌های مختلف اسمارت واچ 2 شیائومی

 

اخبار مرتبط:

می بند 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

معرفی اپل واچ سری 4 و تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عارف زنجبر

چهارشنبه, 19 شهریور 1399

Smart Watch

پاسخ

ثبت نظر