مهلت ثبت‎نام بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ تمدید شد

مهلت ثبت‎نام بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ تمدید شد

بیست و پنجمین دوره‎ی الکامپ تیرماه امسال برگزار خواهد شد. این مراسم هرساله از تاریخ 27 تا 30 تیرماه با مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه‎ای کشور و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی برگزار می‎شود.

متقاضیان برای ثبت نام تا ساعت 12 تاریخ 2 خرداد فرصت داشتند اما به گفته‎ی روابط عمومی الکامپ به دلیل تعداد بسیار بالای مراجعه کنندگانی که موفق به ثبت نام نشده‎اند تاریخ ثبت نام از 25 تا 30 خرداد ماه تمدید می‎شود. به گفته‏‌ی «مهدی حیدری» مدیر اجرایی الکامپ تعرفه‎ها نسبت به گذاشته ثابت مانده است. الکام امسال در بخش‎های مختلف الکام تاکز، الکام استارز، الکام ترندز، الکام گیمز و دو بخش جدید الکام جابز و توان تک برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درمورد نمایشگاه و ثبت‎نام، به سایت رسمی الکامپ سر بزنید.

 

بیشتر بخوانید:

پشتیبانی بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی رهگیری پرتو با استفاده از کارت گرافیک GeForce RTX شرکت انویدیا

کنسول بازی اسکارلت رونمایی شد؛ قدرتمندترین کنسول مایکروسافت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر