پس از سامسونگ گلکسی فولد، هواوی نیز انتشار گوشی تاشو خود را به تأخیر انداخت

پس از سامسونگ گلکسی فولد، هواوی نیز انتشار گوشی تاشو خود را به تأخیر انداخت


قرار بود که سامسونگ گلکسی فولد در تاریخ 27 فروردین منتشر شود، اما پس از بروز چندین مشکل سامسونگ انتشار گوشی تاشو خود را به تعویق انداخت تا تغییراتی در طراحی گوشی خود ایجاد کند. حال بزرگ‎ترین رقیب گلکسی فولد، هواوی میت ایکس نیز با تأخیر منتشر خواهد شد. 
در کنگره‎ی جهانی موبایل، هواوی اعلام کرد که میت ایکس تیر ماه منتشر خواهد شد، اما پس از شکست گلکسی فولد هواوی در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفت که تصمیم گرفته بیشتر احتیاط کند. سخنگوی هواوی به CNBC گفت: « ما نمی‎خواهیم محصولی منتشر کنیم که اعتبارمان را خراب کند. اما میت ایکس را در اولین فرصت منتشر خواهیم کرد.» 
برای یک گوشی با قیمت 2600 دلار با 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه و پشتیبانی 5جی و صفحه نمایش 8 اینچی، به تعویق انداختن انتشار میت ایکس برای اطمینان یافتن از عدم بروز هیچ گونه مشکل کاری عاقلانه است. درضمن به نظر می‏رسد که میت ایکس در لیست تحریم‎های آمریکا قرار نگرفته است. هواوی در مصاحبه با CNBC گفت که از آنجایی که میت ایکس پیش از معرفی لیست سیاه امریکا معرفی شد هنوز هم می‎تواند از سیستم عامل اندروید استفاده کند.
حال که انتشار دو گوشی تاشو اصلی با تأخیر روبه‏رو شده به نظر می‏رسد که صنعت گوشی‎های تاشو به طور کلی با مشکل مواجه شده است. اما این تأخیر می‎تواند باعث شود تا کاربران دستگاه‎های تاشو بهتری در آینده داشته باشند. 

 

بیشتر بخوانید:

خانواده هواوی میت 30 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه می‌شوند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

 

 

منبع خبر: gizmodo

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر