گوگل تاریخ انتشار، قیمت و بازی‏های پلتفرم گیمینگ استادیا را اعلام کرد

گوگل تاریخ انتشار، قیمت و بازی‏های پلتفرم گیمینگ استادیا را اعلام کرد

گوگل اطلاعات بیشتری را درمورد استادیا، پلتفرم گیمینگ فضای ابری جدید خود اعلام کرد. بسیاری آن را نتفلیکس گیمینگ می‎دانند. حال گوگل تاریخ انتشار، قیمت و بازی‏های استادیا را معرفی کرده است. فروردین امسال شرکت گوگل استادیا را معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد که استادیا یک پلتفرم گیمینگ فضای ابری است که توسط بسیاری از دستگاه‎ها و در هرجایی می‎توانید با آن بازی کنید. اما حال ما چیزهای بیشتری درمورد این پلتفرم می‎دانیم. 

 

تاریخ انتشار و قیمت گوگل استادیا 


گوگل استادیا در شهریور 2019 منتشر خواهد شد و در ابتدا تنها برای چهارده کشور امریکا، انگلیس، کانادا، بلژیک، فنلاند، دانمارک، فرانسه آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، اسپانیا و سوئد منتشر قابل دسترسی خواهد بود. استادیا پرو شهریور ماه منتشر می‎شود و هزینه‎ی آن ده دلار در ماه است. با پرداخت این میزان می‎توانید به گیم‎های رایگان (از جمله Destiny 2)، کیفیت 4K، استریم HDR 60 fps، و صدای اطراف 5.1 دسترسی داشته باشید. البته برای همه‏ی این‎ها باید اتصال اینترنت شما 35 مگابیت بر ثانیه باشد. 
در سال 2020 گوگل استادیا بیس را منتشر خواهد کرد که رایگان است، اما شما باید بازی‎ها را به صورت جداگانه بخرید. استریم با کیفیت 1080p صورت می‏گیرد، درنتیجه کار شما با اینترنت 10 مگابیت برثانیه نیز راه خواهد افتاد. 

 

سخت‎افزار و گیم‏های گوگل استادیا 


شما می‏توانید با یک کروم‎کست اولترا، مرورگر کروم و گوشی‎های هوشمند پیکسل بازی‎های استادیا را انجام دهید. به مرور زمان تعداد این دستگاه‎ها بیشتر خواهد شد. قیمت کنترلرها 69 دلار است اما شما می‎توانید از کنترلر پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان نیز استفاده کنید. 
بازی Destiny 2 به رایگان برای اعضای استادیا پرو موجود خواهد بود. اما 31 بازی از 21 منتشر کننده‎ی مختلف نیز اضافه خواهد شد که شامل DOOM Eternal, GRID, Baldur’s Gate 3, Final Fantasy XV و Assassin’s Creed Odyssey می‎شود. 


آیا گوگل استادیا پیروز خواهد شد یا خیر؟ 


چیزهایی که گوگل درمورد استادیا گفت کمی گیمرها را ناامید کرده است. تعداد بازی‎ها بسیار کم است، دستگاه‎های موبایلی که پشتیبانی می‎شوند خیلی کم هستند و بیشتر کاربران علاوه بر پرداخت ده دلار در ماه باید پول اضافی برای بازی‎ها هم پرداخت کنند. با این حال استادیا در طولانی مدت شانس پیروزی را دارد زیرا نیاز نیست که یک سخت‎افزار جدا برای آن بخرید. پرداخت صفر دلار به جای 400 دلار برای یک کنسول می‎تواند گیمرها را وسوسه کند تا بیشتر پول خود را خرج گیم‎های بیشتر کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

پلی‎استیشن5 قوی‎تر از ایکس‎باکس اسکارلت

اپلیکیشن Shazam از طریق هدفون موزیک در حال پخش را تشخیص می‎دهد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر