وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت + اولین توییت او بعد از این اتفاق

وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت + اولین توییت او بعد از این اتفاق

وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت. اولین توییت او بعد از این اتفاق هم جالب توجه بود.

جلسه علنی امروز مجلس در شرایطی برگزار شد که عبدالرضا مصری، در غیاب علی لاریجانی مدیریت جلسه را به عهده داشت و میهمان هم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود اما آذری جهرمی با کارت زردی که از سمت مجلسی‌ها دریافت کرد، از جلسه بیرون رفت.

 

انتقاد از حضور فعال جهرمی در شبکه‌های اجتماعی

یکی از انتقادهایی که در این جلسه به وزیر ارتباطات وارد شد، حضور فعال آذری جهرمی در انواع شبکه‌های اجتماعی بود. به اعتقاد یکی از نمایندگان مجلس، وزیر ارتباطات به جای وقت گذاشتن برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ارائه پیام در توییتر و فضای مجازی، باید در مناطق محروم حضور پیدا کند. محمود نگهبان سلامی که این مسئله را مطرح کرده بود، معتقد است این قبیل کارها مشکل مردم را حل نمی‌کند و حضور در روستاها بسیار مهم‌تر است.

 

دفاعیه وزیر ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اما از نحوه فعالیت و حضور فعالش در شبکه‌های اجتماعی دفاع کرد و در پاسخ به این انتقاد چنین گفت:

این شبکه‌های اجتماعی فاصله مسئولین و مردم را کم می‌کند.در همین شبکه های اجتماعی مردم کردستان گفتند که امکانات نیست و نبود امکانات ارتباطی را به اهل سنت نسبت دادند. بنده در برابر این واکنش‌ها فوراً به کردستان رفتم و توضیح دادم که شاید در سیستان و بلوچستان یک دکل بتواند چند روستا را پوشش دهد اما در کردستان به ازای هر روستا باید یک دکل زد.

 

کارت زرد جهرمی از صحن علنی مجلس

در این جلسه، دو سؤال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پرسیده شد که بعد از به رأی گذاشته شدن پاسخ او، آذری جهرمی با 83 روی موافق، 83 روی مخالف و 7 روی ممتنع، اولین کارت زردش از مجلس گرفت.

 

طنز توییتری وزیر ارتباطات از گرفتن کارت زرد

اولین توییت آذری جهرمی بعد از گرفتن کارت زرد از مجلس هم خالی از لطف نیست. وی در توییتر خود چنین نوشت:

در فوتبال وقتی خطا می‌کردیم، داور کارت زرد می‌داد. اما در عرصه سیاست فضا متفاوته! تجربه جالب بود. ۸۳ به ۸۳ اما بیست نظر ممتنع هم موافق حساب نمیشه، باید بیشتر تلاش کنیم هرچند محدودیت‌های بودجه‌ای زیاده، در سال گذشته نصف بودجه تخصیص گرفت اما عملکرد دو برابر! باز هم میشه.

توییت وزیر ارتباطات در واکنش به دریافت کارت زرد از مجلس

توییت وزیر ارتباطات در واکنش به دریافت کارت زرد از مجلس

 

اخبار مرتبط:

وزیر ارتباطات: اندروید سفارشی شده برای گوشی‌های داخلی در راه است

وزیر ارتباطات: سرویس‌دهندگان اینترنت تنها دو هفته برای اصلاح روند مهلت دارند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mohsen

سه‌شنبه, 18 تیر 1398

:ارشو خیلی خوب انجام میده و با مردم هم ارتباط بسیار خوبی داره تا چشم بعضیها تو مجلس کور شود نمیتوانند زیرابش را بزنند و از مجلس هم به بهانه ای بیرونش کنند

پاسخ

ثبت نظر