گوشی هوشمند پرچم دار هوآوی P9 با دوربین دوگانه به بازار می آيد !

گوشی هوشمند پرچم دار هوآوی P9 با دوربین دوگانه به بازار می آيد !

طبق خبرها ، دوربین های اين گوشی در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند . علاوه بر اين P9 به تن صدای دوگانه و فلش LED نيز مجهز می باشد . سازنده در نظر دارد اين گوشی را به قابليت زوم ليزری خودکار نيز مجهز سازد .

طبق خبرها ، دوربین های  اين گوشی در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند . علاوه بر اين P9 به تن صدای دوگانه و فلش LED نيز مجهز می باشد . سازنده در نظر دارد اين گوشی را به قابليت زوم ليزری خودکار نيز مجهز سازد .

حداقل دو مدل P9 به بازار عرضه خواهد شد !

انتظار می رود P9 در دو مدل LTE و دولوکس (DELUX) به بازار بيايد . البته نمی توان با اطمينان گفت که اين دوگوشی با نام های ذکر شده به بازار عرضه می شوند زيرا ممکن است هوآوی نام های آن ها را تغيير دهد . خبر خوب اين است که می دانيم حداقل دو نوع هوآوی P9 به بازار عرضه می شود . متاسفانه اطلاعات زيادی در زمينه اين دو مدل ارائه نشده است ، به جز اين که پردازشگر اين دو گوشی از نوع Kirin 950 است و اين که گوشی ها به اسکنر اثر انگشت ( Finger print sensor) مجهز می باشند . جزييات بيشتر در زمينه اين دو مدل در هفته آتی منتشر می شود .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر