آیفون 5جی در سال 2020 به بازار خواهد آمد

آیفون 5جی در سال 2020 به بازار خواهد آمد


تحلیلگر مسائل شرکت اپل، مینگ چی کو که پیش‎تر پیش‎بینی کرده بود که این شرکت سه نوع آیفون مختلف را در یک سال منتشر خواهد کرد، حال گفته که اولین آیفون 5جی در سال 2020 منتشر خواهد شد. البته در گذشته نیز خبرهایی مبنی بر انتشار آیفون 5جی در سال 2020 منتشر شده بود اما از آنجایی که این شرکت تصمیم گرفت به جای تراشه‎ی اینتل از کوالکوم استفاده کند پروژه‎ی مودم 5جی اینتل متوقف شد. البته این تصمیمات هزینه‎ی زیادی برای اپل داشت، چرا که باعث شد تمام شکایات خود از کوالکوم را پس گرفته و حدود 4.5 میلیارد دلار ضرر کند. 
تمام این داستان‌ها باعث شد که این سوال برای همه پیش بیاید که اپل چه زمانی آیفون 5جی خود را منتشر خواهد کرد. اگر صحبت‌های کو درست باشد هردو مدل آیفون 5.4 و 6.7 تا سال 2020 شبکه‎ی 5جی را پشتیبانی خواهند کرد (درضمن به نظر می‏رسد که آیفون XS کوچکتر و Max خواهد شد). کو همچنین گفته که تمام مدل‎های آیفون‎های 2020، از جمله آیفون کم قیمت 6.1 اینچی و آیفون XR همه دارای صفحه نمایش اولد خواهند بود. 

 

بیشتر بخوانید:

1.4 میلیارد آیفون و آیپد در خطر هک شدن هستند

سریع‌ترین گوشی دنیا را از نزدیک ببینید؛ ردمی K20 پرو

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر