تاریخ احتمالی گلکسی نوت 10 مشخص شد؛ 16 مرداد ماه

تاریخ احتمالی گلکسی نوت 10 مشخص شد؛ 16 مرداد ماه

تاریخ احتمالی گلکسی نوت 10 مشخص شد؛ 16 مرداد ماه منتظر رونمایی از این گوشی باشید.

گلکسی نوت 10 سامسونگ (Galaxy note 10)، پرچم‌دار بعدی این کمپانی است که افراد زیادی سخت منتظر رونمایی آن هستند اما سامسونگ همچنان ترجیح داده که تاریخ رسمی رونمایی از آن را فاش نکند. با این حال امروز منابع معتبری مانند وب سایت CNET تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 را اعلام کرده‌اند. با این وجود این منابع هیچ مستندی از سمت سامسونگ برای این ادعای خود اعلام نکرده‌اند.

به ادعای این وب سایت سامسونگ در تاریخ 7 آگوست 2019 یعنی 16 مرداد ماه در بارکلیز سنتر در نیویورک از گلکسی نوت 10 (Galaxy note 10) رونمایی خواهد کرد. تاریخ گفته شده، زمانی است که طبق زمانبندی هر ساله سامسونگ، زمان رونمایی از گلکسی نوت‌ها است. از طرفی سال گذشته هم گلکسی نوت 9 در همین مکان رونمایی شده بود. بنابراین به نظر نمی‌رسد که اطلاعات فاش شده توسط وب سایت CNET اطلاعاتی بی‌پایه و اساسی باشد. با این وجود ممکن تاریخ گفته شده چندان دقیق نباشد و روز دیگری از ماه آگوست برای رونمایی از گلکسی نوت 10 در نظر گرفته شده باشد.

 

شایعاتی درباره گلکسی نوت 10؛ پرچم‌دار بعدی سامسونگ

شایعات زیادی نشان می‌دهد که سامسونگ برای اولین بار در نظر دارد علاوه بر گلکسی نوت 10، یک نسخه دیگر از این گوشی، با نام گلکسی نوت 10 پرو را هم رونمایی کند. گویا گلکسی نوت 10 دارای نمایشگر 6.3 اینچی خواهد بود و نسخه پرو از نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد.

همچنین انتظار داریم که این گوشی با دوربین چهارگانه اصلی، باتری پرظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 45 واتی راهی بازار شود. ضمناً گویا سامسونگ بالاخره تصمیم گرفته است که جک 3.5 میلی‌متری صدا را در گوشی‌های جدید سری نوت خود حذف کند. بنابراین خریدان این گوشی مجبورند در کنارش یک هدفون گران‌قیمت هم خریداری کنند.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی نوت 10؛ سه برابر سریع‌تر از گلکسی اس 10 شارژ خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.   


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر