Harry Potter: Wizards Unite جمعه منتشر خواهد شد

Harry Potter: Wizards Unite جمعه منتشر خواهد شد

Harry Potter: Wizards Unite، بازی واقعیت افزوده که توسط توسعه دهندگان پوکمون گو، شرکت نیانتیک، ساخته شده در روز جمعه منتشر خواهد شد. این بازی پیش‎تر به صورت بتا در استارلیا و نیوزیلند منتشر شده بود. 
هنوز مشخص نیست که چقدر زمان می‌برد تا این بازی بتواند طرفداران را در سراسر دنیا به خود جذب کند اما شرکت نیانتیک در یک پست توییتری نوشته بود که این بازی در تاریخ 31 خرداد به صورت جهانی منتشر خواهد شد. البته پوکمون گو برای بعضی از کشورها از جمله ژاپن خیلی دیر منتشر شد درنتیجه ممکن است نتوانید جمعه از این بازی لذت ببرید. 
 Wizards Unite بسیار به پوکمون گو شباهت دارد اما کمی پیچیده‎تر است و این موضوع ممکن است باعث شود که به آن اندازه طرفدار پیدا نکند. در سال 2020 نیز بازی‎های واقعیت افزوده‎ی بسیار خوب دیگری مثل Dragon Quest و Minecraft منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد

اکتیویوژن از بازی جدید کال آف دیوتی رونمایی کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر